« خدمات ما – قیمت لاستیک لیفتراک »


از آن جایی که فروش لاستیک لیفتراک خدمتی از خدمات گسترده این مجموعه (در انواع لاستیک توپر لیفتراک و لاستیک بادی لیفتراک) می باشد ، ارائه لیست قیمت انواع لاستیک لیفتراک نیز خدمتی مکمل به حساب می آید ، لذا به جهت داشتن تنوع بسیار از منظر ابعادی ، نوع ، شرکت و کشور های سازنده این محصول ، از شما مشتریان و خوانندگان گرامی خواهشمند است به جهت سهولت در دریافت اطلاعات کامل در مورد محصولی خاص با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان همکاران ما برخوردار شوید .

فروش ویژه و استثنایی انواع مختلف لاستیک لیفتراک ، با تخفیف های ویژه وقیمت های باور نکردنی در مجموعه لیفت سنتر . این مجموعه افتخار دارد به عنوان عرضه کننده ممتاز این محصول ، برند های برتر جهانی از کشور هایی نظیر ژاپن ، کره ، تایوان ، اندونزی ، چک ، آلمان ، چین ، هند ، ویتنام و … را در کوتاه ترین زمان در اختیار مشتریان ارجمند قرار دهد .

همان طور که قبل تر در بخش های خدمات ما و فروش لاستیک لیفتراک اشاره شد ، از جمله محصولات و خدماتی که در سبد محصولات و فروش این مجموعه ( لیفت سنتر ) قرار دارد و امکان عرضه و ارائه این حصول و کالا به مشتریان گرامی وجود دارد ، فروش لاستیک لیفتراک می باشد که این محصول با برند ها و مارک های معتبر جهانی که محصول کشور هایی نظیر ژاپن ، کره و غیره در انواع گوناگون نظیر لاستیک توپر لیفتراک و لاستیک بادی لیفتراک قابل فروش بوده و این مجموعه آمادگی تامین نیاز های مشتریان محترم را در رابطه با این کالا دارا می باشد ، شایان ذکر است این محصول در سایز های گوناگون توسط این مجموعه عرضه می گردد . لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات فوق الذکر بر روی لینک مربوط به آن ها کلیک نمایید و یا با تماس با همکاران مجرب ما راهنمایی های لازم و مشاوره رایگان دریافت نمایید .

از امکانات دیگری که در رابطه با محصول لاستیک وجود دارد امکان عرضه لیست قیمتی دقیق ، به روز ، کامل برای انواع سایز ها و ابعاد این محصول و کالا می باشد که در صورت نیاز مراجعه کنندگان و خوانندگان گرامی این تار نما و خریداران محترم می توانند از طریق بخش و قسمت تماس با ما وب سایت لیفت سنتر ضمن ارتباط با بخش فروش و مشاوره ، از مشاوره رایگان برخودار شوند و همچنین امکان دریافت لیست قیمتی کامل و به روز را نیز داشته باشند . با لیفت سنتر بهترین ها را تجربه کنید .

قروش لاستیک لیفتراک

اکنون نوبت به ارائه اطلاعاتی در رابطه با این محصول رسیده است ، اگر در نظر دارید برای تهیه این کالا اقدام نمایید پیش از هر اقدامی به شما توصیه می نماییم با کارشناسان و مشاوران واحد فروش مشورت نمایید تا ضمن تهیه بهترین برند با برترین کیفیت ، اطلاعات لازم و تکمیلی که قطعا در فرآیند خرید کالای مناسب و مطلوب و باکیفیت نیازمند آن هستید را از کارشناسان مجرب ما دریافت نمایید .

چنان چه بخواهیم در خصوص این کالا اطلاعاتی ارائه نماییم ، باید اشاره کنیم که این کالا در دو دسته لاستیک لیفتراک توپر و بادی طبقه بندی می گردد . گستره کشور هایی که اقدام به تولید این محصول می نمایند نیز بسیار فرآوان و گسترده بوده و شامل کشور های تولید کننده ای نظیر کشور ژاپن ( شامل برند سومیتومو و دانلوپ که از برترین برند های این بازار بوده می توان اشاره نمود ) ، کشور کره جنوبی ( این تولید کننده نیز برند هایی نظیر هانگا ، نکسن ، تیرون و… را به بازار های این کالا ارائه نموده است ) ، کشور اندونزی ( که این تولید کننده ، عرضه کننده برند معروف و با کیفیت دلی تایر به بازارهای جهانی این کالا می باشد ) ، کشور تایوان ( برند و مارک عرضه شده توسط این کشور تولید کننده شامل برند اپکس می باشد ) ، کشور چین ( با عرضه چندین برند خوب و با کیفیت که طی سالیان متمادی در بازار این کالا در کشور ما مورد استفاده قرار گرفته اند ) ، از طرفی هر کدل از این تجهیزات مزایای نسبی خاص  خود را دارند برای مثال  برای لیفتراک های برقی که اغلب در فضاهای بسته استفاده می شوند لاستیک ها یا چرخ های پلی اورتان لیفتراک مزیت دارند . مقاومت پایین تایرهای پلی اورتان طول عمر باطری را افزایش می دهند. این تایرها قادرند تا بار بیشتری را در هر شیفت حمل کنند و می توانند چهار برابر بیشتر از تایرهای لاستیکی دوام آورند. علاوه بر این لاستیک ماشین آلات راه سازی هم در سبد فروش قرار گرفته است .

« لاستیک لیفتراک توپر »

چنان چه در سطر های بالایی اشاره گردید ، یکی از مدل ها و انواع لاستیک که امکان استفاده در تجهیزات انبارداری را دارد ، مدل توپر آن است ، این کالا همان گونه که از نام آن مشخص است ساختاری کاملا توپر داشته که مزیت هایی را برای دستگاه و کاربر فرآهم می آورد . از جمله مزیت های این محصول می توان به افزایش قدرت دستگاه و توان بالابری آن اشاره داشت . این سری از محصولات در سایز های مختلف قابل عرضه است . در مورد این کالا مقالات تخصصی تری در همین وب سایت منشر شده و در دسترس خواندگان و خریدارن محترم قرار داده شده است که یکی از این مقالات تخصصی به صورت کامل به چیستی و ماهیت این مدل از لاستیک لیفتراک پرداخته و مزایا و معایب کامل آن را در مقام مقایسه با نوع بادی بیان می کند .

« لاستیک لیفتراک بادی »

یکی دیگر از انواع مدل های قابل استفاده در دستگاه لیفتراک است . تایرهای بادی به هوا نیازمند است . تنها برای مکانهای بدون سقف و برروی سطوح نرم و ناهموار طراحی شده اند و به مانند مدل قبلی در انواع سایز های مختلف جهت دستگاه لیفتراک ، توسط شرکت ها و کشور های گوناگون تولید می شوند ، لیفت سنتر این افتخار را دارد که این کالا را در هر نوع سایز استاندارد و در مدل های متفاوت با پایین ترین قیمت و بهترین کیفیت در بازار عرضه نماید .

فروش و عرضه ویژه و استثنائی لاستیک لیفتراک برای تمامی تناژ های ایندستگاه از 500 کیلو گرم تا تناژ های سنگین نظیر 45 تن برای برند های مختلف این دستگاه نظیر تویوتا ، هیوندای ، کوماتسو ، یونگ هانریش ، لینده ، اشتیل ، سهند ،سپاهان ،آریا ، شانتویی و غیره با مناسب ترین قیمت های بازار در این مجموعه . ذکر این نکته شاید خالی از اهمیت نباشد که با توجه به درخواست های مکرر و متعدد خوانندگان، مشتریان و خریداران این کالای صنعتی، به منظور افزایش سطح عمومی اطلاعات تهیه کنندگان این تجهیزات، در این صفحه به صورت ویژه تحلیل ها، مقالات، نوشتار ها و بررسی های کارشناسی لاستیک لیفتراک درج خواهد شد، با ما همراه باشید تا از به روز ترین و جدید ترین تغییرات فن آوری، تکنولوژی و مالی این بازار اطلاع بیابید.

« خط مشی های مهم فروش این محصول در لیفت سنتر »

پیشنهاد پایین ترین قیمت در سطح بازار : به علت ارائه عمده این محصولات در سطح بازار کل کشور قیمت نهایی چه در سطح فروش عمده و چه در سطح خرده فروشی به صورت تضمینی از پایین ترین و رقابتی ترین قیمت های موجود می باشد .

عرضه با کیفیت ترین برند ها : تمامی برند ها و مارک های لاستیکی که در این مجموعه به بازار عرضه می شود شامل برترین تولید کننده از هر کشور می باشد که هدف از آن افزایش کیفیت کاری و نیز کسب رضایت مشتریان است .

تحویل محصول خریداری شده در سریع ترین زمان به خریدار : امکان ارائه محصول خریداری شده در کوتاه ترین زمان ممکن به خریدار کالا و بر طرف کردن نیاز های کاری مشتریان در کوتاه ترین بازه زمانی .

لاستیک لیفتراک چیست؟

در قدم اول در زمان تهیه هر کالایی حداقل نیاز است تا آگاهی هر چند سطحی از ماهیت موضوع مورد نیاز داشته باشیم تا امکان گرفتن تصمیم صحیح را تشدید نماییم. در توضیح این محصول تعاریف متعددی از منظر های متفاوتی طرح شده که ما در این قسمت مورد قبول ترین تعریف را بررسی خواهیم نمود. اما خود لاستیک یا تایر به صورت عمومی از چه تعاریفی برخوردار است؟ به ساختار منعطف که شکلی حلقه مانند دارد و وظیفه آن جذب ضربه ای است که به علت حرکت وسایل و ماشین آلات بر روس سطوح مختلف سطح زمین پدید می آید بوده و موجبات حرکت تسهیل شده دستگاه ها را ایجاد میکنند، همچین این قطعه بر روی رینگ سوار می شود.

حتما به یاد داشته باشید که استفاده هم زمان این ادوات به صورت نو و جدید با ادوات کهنه تر می تواند خورندگی تایر ها را سرعت ببخشد پس بهتر است در صورت امکان تایر ها با هم تعویض شوند. سعی خواهد شد توضیحاتی کار بردی و مناسب برای این ادوات ارائه شود تا هر چه بیشتر در زمان کار، این نکات به صورت عملی و مفید به کار بسته شوند. از نکاتی که حتما باید بررسی شود مربوط به تاریخ انقضاء کالا است چرا که مواد اولیه استفاده شده در این اقلام بعد از گذر زمان مشخصی دچار فساد می شوند و خاصیت اولیه خود را نمی توانند حفظ نمایند و ممکن است در زیر بار دچار آسیب دیدگی جدی شوند و تبعات سنگین و خسارت های مادی و جانی به همراه داشته باشند لذا برای جلوگیری از این حوادث و اتفاقات توصیه می شود موارد مندرج در این بخش حتما رعایت شود و جدی گرفته شود.

از نکات کلیدی دیگری که در زمان به کار گیری انواع لاستیک توپر لیفتراک بایستی بدان توجه داشت این موضوع است که رینگ این ادوات حتما باید بر روی تایر پرس شود و به صورت دستی قابل نصب نمی باشد، برخی از مشتریان به این نکته توجه نداشته و با تلاش برای جا انداختن رینگ سبب آسیب رسیدن به لاستیک لیفتراک می شوند. پس حتما قبل از نصب این وسیله بر روی محل های تعبیه شده در لیفتراک جهت پرس رینگ ها به مراکز معتبر و حرفه ای مراجعه کنید.

خرید لاستیک لیفتراک

تهیه و خرید هر تجهیزاتی نیاز به داشتن آگاهی از منابع تامین کننده آن، موارد مختلف موجود، آشنایی اجمالی با خود کالا و ماهیت آن، سایز انواع لاستیک لیفتراک و غیره دارد. معمولا خریداران لاستیک چه به صورت شرکتی و چه خریداران حقیقی از مشاورانی در این خصوص استفاده می کنند.

همکاری مشاوران به این جهت است که ما با انواع سایز لیفتراک رو به رو هستیم. شرکت هایی که اقدام به تولید تایر می کنند در وب سایت های خود راهنمایی کاملی برای ابعاد دارند. این شماره های فنی و ابعادی بسیار گسترده هستند و حتما باید از دفترچه راهنمای لیفتراک یا عدد درج شده بر روی لاستیک مستعمل مشخص گردد.

گاهی ابعاد لاستیک برای هر دو محور عقب و جلو یکسان است. البته در بیش تر مواقع اعداد مربوطه متفاوت است. اما مهم این موضوع است که حتما باید این سایز ها و اعداد را خریدار به فروشنده ارائه دهد. در ضمن حتما به زمان انقضاء تایر نیز توجه شود. رتبه بندی های خاصی برای این کالا وجود دارد. این رتبه و تقسیم بندی بیشتر مبتنی بر ساختار این وسیله است.

دو گروه عمده و پایه ای برای تمامی رده بندی ها وجود دارد. این دو گروه مادر از تایر ها علاوه بر ساختار ظاهری تفاوت دیگری هم دارند. این تفاوت در واقع علت وجودی آن ها را نیز توضیح می دهد. این دو مدل به صورت کلی شامل انواع بادی و توپر برای این کالا می باشد. خود این گروه های اصلی به چند گروه بندی فرعی قابل تقسیم می باشد. این دو دسته نیز مورد بررسی و کند و کاو قرار می گیرد. با این بررسی بیشتر با این محصول آشنا خواهید شد.

دو زیر گروه فرعی برای این کالا می توان در نظر داشت. البته قیمت لاستیک ها بسته به اینکه در کدام دسته هستند متفاوت است. برای نمونه و جهت نزدیکی مفهوم به ذهن می توان از قیمت مدل های تو پر نام برد. این دسته از محصولات تولیدی، قیمت بالا تری نسبت به مدل های بادی دارند. البته میزان زمانی هم که طول می کشد تا مستهلک شوند هم به نسبت طولانی تر است. این کالا به خصوص این مورد خاص سالیان متمادی تاریخ انقضاء دارد. بهتر است به مکان هایی که استفاده از این سری تولیدات توصیه می شود نیز اشاره داشت.

برخی محیط ها برای استفاده لیفتراک بدون تجهیز به مدل های خاصی از تایر نامناسب هستند. این محیط های سخت و خشن نیازمند تجهیزاتی سازگار و مطلوب هستند. این تجهیزات در پاره ای از موقعیت ها شامل تایر لیفتراک نیز می شود. در نظر بگیرید که یک دستگاه لیفتراک با چندین تن وزن و چندین تن بار در حال فعالیت در محیطی مشخص است. تصور کنید چنین محیطی مملو از انواع تراشه های و براده های فلزی باشد. قطعا با وارد شدن دستگاه به این محیط تایر ها اولین قسمت های هستند که با براده های فلزی برخورد داشته و در نتیجه دچار پنچری می گردند.

آسیب دیدن تایر ها، در هر نوعی که باشند مشکلات خاصی به همراه دارد. اولین و مهم ترین آن ها می تواند بر هم خوردن تعادل دستگاه و باری که همراه آن است باشد. این اتفاق می تواند خسارات بسیار زیادی به همراه داشته باشد. این خسارت می تواند از خسارات مالی فراتر رفته و حتی سبب عواقب جبران نا پذیر انسانی شود. لذا با توجه به این نکته حتما باید دقت کافی را مبذول داشت. هم چنین مشاوره مناسب قبل از خرید می تواند کمک شایان توجهی داشته باشد.

مشاوران بهترین راه برای شناخت کالای مناسب جهت خرید است. این امتیاز می تواند نتایج مطلوب بسیاری را به همراه داشته باشد. برای مثال ممکن است شخص یا سازمان در تشخصی نوع نیاز خود در تهیه ادوات اشتباه کرده باشد. یا حتی ممکن است بهترین گزینه را نتواند انتخاب نماید و این موضع در بهینه سازی خرید تاثیر گذار است. همچنین اطلاعات و دانش این افراد در سطح قابل قبولی برای مشاوره قرار دارد.

از سوی دیگر کارشناسان باید به صورت مداوم دوره های به روز شده مربوط به شغل خویش را نیز بگذرانند. از طرفی دیگر کادر فنی دوره دیده نیز مکمل این تیم حرفه ای می باشد. این عوامل در کنار هم، به عنوان یک تیم، می تواند مشاوره ای بی نقص و عالی را به همراه داشته باشد. بهتر است قبل از هر اقدامی از مشورت مشاوران امین بهره مند شوید.

اکنون بهتر است کمی بیشتر با مدل تایر های توپر لیفتراک آشنا شویم. تمامی قسمت های این کالا پر از مواد به کار رفته در لاستیک است. عمر این ادوات معمولا طولانی تر از مدل های بادی می باشد. امکان تحمل وزن بار نیز به صورت بهینه ای در این اقلام میسر شده است.

لاستیک توپر از جنس خاصی ساخته می شود. تمامی ساختار تایر های توپر مملو و متشکل از این ماده می باشد. بهتری است کمی بیش تر با این ماده آشنا شویم. این مواد از مقاوت بسیار بالایی برخوردار هستند. در حقیقت این تفاوت ساختار به دلیل خاصی صورت پذیرفته است. این دلیل مربوط به نوع عملکرد مورد نیاز دستگاه لیفتراک است.

تایر ها معمولا در کارخانجاتی از سراسر جهان تولید می شوند. کشور های مختلفی توان ساخت و تولید این محصولات را دارند. لذا در بازار مصرف نیز شاهد برند های تجاری مختلف هستیم. البته معمولا محصولاتی که از کیفیت برتری برخوردار هستند قیمت بالاتری نیز دارند. کیفیت معمولا ناشی از چند عامل است. مواد اولیه به کار رفته در ساخت کالا و میزان مرغوبیت آن یکی از این موارد است. هرچه کالایی از مرغوبیت بیش تری برخوردار باشد یعنی مواد اولیه بهتری در ساخت آن به کار رفته است. این موضوع سبب افزایش دوام لاستیک لیفتراک می گردد.

هر چه کیفیت لاستیک لیفتراک مرغوب تر باشد، احتمال خرابی کم تر است. حتما زمان استفاده از دستگاه را در زمان اقدام برای خرید به یاد داشته باشید. مدت زمان و تایمی به کار گیری لیفتراک مولفه مهمی است اما چرا؟! هر چه دستگاه بیش تر روشن باشد و فعالیت کند، نیاز است کالای های این چنینی بهتری تهیه شود. فعالیت لیفتراک ارتباط مستقیمی بر عمر لاستیک ها دارد. اگر دستگاه لیفتراک زیاد مورد استفاده قرار نگیرد، ضریب کاهش مدت زمان فعالیت مفید آن نیز کاهش می یابد. این موضوع به دلیل به کار گیری تایر ها، بر آن ها نیز اثر گذار است.

رابطه مستقیمی بین عمر لاستیک لیفتراک و زمان کاربرد دستگاه وجود دارد. اجازه دهید در مورد تولید کنندگان لاستیک لیفتراک صحبت کنیم. این محصولات تولید کنندگان زیادی دارند. کیفیت و مرغوبیت ها نیز می تواند متفاوت باشد. بهتر است با توجه به نیاز این محصول را خریداری کنیم. قیمت لاستیک لیفتراک نیز تفاوت های قابل توجهی با هم دارند. این موضوع از طرفی تابعی از مرغوبیت است.

تایرها معمولا به صورت جفت به فروش می رسد. این موضوع کاملا بدیهی است. اگر این محصولات نباشند در عمل دستگاه کار آیی ندارد. حتی اگر از نظر فنی کاملا سالم باشد. پس دقت داشته باشید که قبل از خرابی کامل تایر ها آن ها را بررسی نمایید. قبل از خرابی کامل این ادوات نسبت به تعویض آن ها اقدام کنید. سهل انگاری در این خصوص تبعات منفی سنگینی به دنبال دارد. پس بررسی دائمی آن ها را در دستور کار خود داشته باشید.

همواره از سلامت بودن لاستیک لیفتراک اطمینان حاصل نمایید.