ماشین آلات انبارداری

با گسترش فراگیر اقتصاد و تجارت ، تولید نیز درگیر تحولات شگرفی شده است که نیاز به سرعت و چابکی در مجموعه های کارخانه ای و تولیدی را افزایش داده است ، به همین منظور مبحث جا به جایی چه مربوط به مواد اولیه و چه مربوط به محصول نهایی ، چه در خط تولید و چه در انبار ، زمینه را برای رشد ادوات و ماشین آلات انبار داری فرآهم نموده است . تجهیزاتی نظیر استاکر در انواع مدل های برقی ، نیمه برقی ، دستی، و نیز پالت تراک ها ، جک پالت ها و دیگر تجهیزات مربوطه در این میان مجالی برای رشد و بهبود کیفیت یافته اند.

مجموعه لیفت سنتر در این زمینه امکان ارائه انواع ماشین آلات انبارداری زیر را دارا می باشد :

استاکر

دستگاه استاکر که در انواع استاکر تمام برقی ، استاکر نیمه برقی و استاکر دستی موجود می باشد ، به منظور حرکت و جابجایی بار در مکان های بسته و انبارهایی با قفسه بندی نزدیک و نیز استفاده فوق العاده بهینه از فضاهای انباری و همچنین تخلیه و بارگیری از خودروهای باری طراحی و تولید گردیده است .

اطلاعات بیشتر

پالت تراک | جک پالت برقی

پالت تراک برقی که اصطلاحا جک پالت برقی هم نامیده می شود ، عملیات بالابری و حرکت را بوسیله باطری 244 ولت با آمپر ساعت صنعتی تغذیه و الکترو موتورهای حرکت و پمپ دستگاه از طریق بردهای‌ الکترونیکی و دسته فرمان کاملا ارگونومیک ، کنترل و هدایت می شوند . این ماشین با نام های دیگری نظیر لیفتراک برقی یا بالابر برقی یا پالت بر برقی نیز در صنعت ایران شناخته شده است . پالت تراک برقی با توجه به نیاز شرکت‌ها در انواع سکودار و بدون سکو و در تناژهای 1/5 و 2 و 2/55 تن طراحی و تولید می گردد . این نوع دستگاه‌ها سبب سرعت بخشیدن به جابجایی محصولات یا مواد اولیه در مسافت‌ های طولانی می گردد .

اطلاعات بیشتر
جک پالت باریک

جک پالت

این دستگاه ابزاری است که برای جابه جایی ، حمل و نقل ، بلند کردن ابزار های گوناگون در مکان های مختلف (مکان هایی جهت جابه جایی وسایل مورد نیاز ) نظیر انبار ، کارخانه ، سردخانه و مکان های دیگر استفاده می گردد .وسایلی کاربردی برای حمل و جابه جایی انواع بار در محیط هایی کوچک مانند فروشگاه ها، انبارها، داروخانه ها و محیط هایی بزرگ مانند کارخانه ها و کارگاه ها در حالت های مختلف و متناسب با نوع کاربری خاص آن ها طراحی و تولید می شوند. این وسایل را را با عناوینی دیگر نیز می شناسند.
مانند: پالت تراک، لیفتراک دستی، جک پالت بر ، جک پالت دستی و …
اصلی ترین هدف جک پالت ها جابه جایی بار است که در انواع مختلف ویژگی های دیگری نیز دارا هستند.

اطلاعات بیشتر