با توجه به اینکه هر مجموعه ای برای رسیدن به هدفی نظم و نظام یافته و از اجزا و زیر مجموعه های به خصوص مناسب و متناسب با هدف شکل می گیرد ، کسب و کار نظام مند نیز به دنبال تحقق و دست یابی به اهدافی مشخص است . لذا چنان چه مجموعه ای از سیستم فروش منظم استفاده نماید و در این میان از افراد و زیر مجموعه های مناسب و تخصصی نیز بهزه مند شود ( که لیفت سنتر نیز به عنوان سیستمی منظم چنین ساختاری یافته است ) ، باید به این پرسش پاسخ داد که اچنین ساختاری به دنبال چه اهدافی است ، به همین دلیل برای شفاف سازی فعالیت واحد فروش لیفتراک ، به صورت اجمالی می توان به موارد و عناوین ذیل به عنوان اهداف کاری تلاش های منظم واحد فروش و عوامل آن اشاره نمود :

الف ) معرفی ویژگی های واقعی یک محصول و ارزش حقیقی کالاهای قابل عرضه به ویژه در ارتباط با برند های نام آشنایی که در سبد محصولات قابل ارائه قرار دارند .

ب ) معرفی کامل وارائه جامع ترین و به روز ترین اطلاعات و داده های فنی ، تجاری و مالی در خصوص محصولی که توسط مجموعه به فروش می رسد و سعی بر تطابق هر چه بیشتر محصول مورد نظر و مورد نیاز خریدار با کالای قابل فروش .

ج ) دریافت اطلاعات از مشتریان و خریداران و ارائه فید بک و بازخورد مناسب از کیفیت و کمیت دستگاه ها ، سیاست و خط مشی های فروش و خدمات پس از فروش و غیره به جهت به روز رسانی خدمات و افزایش کیفیت و کمیت آن ها .

د ) افزایش سطح کمی و کیفی فروش کالا .

ه ) آموزش مستمر از طریق دوره های منظم و یا تجارب کسب شده در جریان فرآیند های کاری .

ی ) سایر اهداف و موارد .

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.