لیفتراک تویوتا مانند هر برند و سازنده دیگر با استفاده از سیستم تحقیق و توسعه دو هدف را دنبال می نماید که اینگونه می توان آن ها را شرح داد: اولین هدف پاسخگویی به نیاز های روز افزون صنعتی است که با مشکلات جدیدی در زمینه انبار داری رو به رو می شود و این مشکلات با طراحی و ساخت انواع لیفتراک تویوتا در سری های مختلف و هماهنگ سازی مناسب میان طراحی و نیاز مصرف کننده بر طرف می شود. دومین هدف که به نوعی فراتر از پاسخگویی به نیاز های جدید است و در قلمرو دیگری به فعالیت می پردازد، معرفی تجهیزات نو آورانه برای جا به جایی لبه دانش و فن آوری است.

سری جدید لیفتراک های تویوتا 8F و سری قبل از آن لیفتراک تویوتا 7F  بوده که حیطه تعریف و فلسفه وجودی آنها در مقوله اول یعنی پاسخگویی بهتر به نیاز های روز افزون جامعه صنعتی و صنعت انبار داری قرا می گیرد. این سری جدید (که می توانید با تماس با واحد فروش مجموعه لیفت سنتر به عنوان نمایندگی لیفتراک تویوتا به شماره 66185385 علاوه بر اطلاع از لیست قیمت لیفتراک تویوتا امکان دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید را نیز موجب گردیده اید) علاوه بر تغییرات کوچک در ظاهر و ارگونومی دستگاه، از تجهیزات جانبی ایمنی نظیر سیستم تعادل فعال System of Active Stability  و سیستم احساس حضور راننده Operation Presence Sensing System استفاده نموده و آن ها را به حد اعلاء در بازه زمانی کنونی رسانده است.

از امکانات دیگری که در سری لیفتراک تویوتا 8 اف به کار گرفته شده سیستم دوستی با محیط زیست است که تحت عنوان Environmental friendliness شناخته می شود، بوده، که از خصایص کارکردی آن می توان به ایجاد سر و صدای کمتر و اجزا هماهنگ با محیط زیست است تا محیط کاری بهتر و راحت تری فرآهم سازی شدو و علاوه بر زیست بوم، ارگونومی و راحتری بیشتری نیز فرآهم شود.

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.