در میان لیفتراک های چینی، نام لیفتراک هلی بسیار آشنا و زبان زد می باشد، این تولید کننده سرشناس انواع مختلفی از دستگاه های دیزلی، دوگانه سوز، برقی را به صورت گسترده و در تناژ ها وظرفیت های متفاوت تولید و عرضه می نماید، در پیوند زیر شما می توانید با این برند چینی بیشتر آشنا شوید اما در این نوشته به موضوع لیفتراک برقی هلی با ظریفیت حمل بار 1/5 تن یا 1500 کیلو گرم خواهیم پرداهت، با ما همراه باشید:

قسمت تخصصی برند هلی در تجهیزات انبار داری

مشخصات اولیه هلی برقی

منظور از ویژگی ها و مشخصات اولیه اطلاعات کلی از دستگاه است که معمولا تعدادی از فاکتور هاری آن بر روی پلاک نصب شده بر روی دستگاه نمایش داده می شود، شاخص هایی نظیر برند، مدل، سوخت و غیره. به صورت جزئی تر مواردی نظیر شرکت سازنده، مدل دستگاه، کلاس وسیله، قوا و نیروی محرکه، توان و ظرفیت حمل بار با در نظر گرفتن تجهیزات استاندارد، مرکز بار، ارتفاع بالا بری، مقدار بالا بری آزاد و نیز ارتفاع دکل در حالت بسته به صورت عمودی می باشد.

تشریح جزئیات مشخصات اولیه لیفتراک هلی برقی 1/5 تن

کاملا بدیهی است که سازنده این وسیله شرکت هلی (HELI) چین می باشد، مدل این وسیله نیز CPD15 ذکر شده، کلاس دستگاه نیز FJ2 بوده، قوای محرکه لیفتراک نیز از طریق باطری لیفتراک تامین می شود، ظرفیت باری هم که این ماشین با ادوات استاندارد می تواند حمل نماید 1500 کیلو گرم یا 1/5 تن است. مرکز بار این لیفتراک 500 میلی متر قید شده است و ارتفاع بالابری استاندارد 3000 میلیمتر نیز برای این مدل در نظر گرفته شده است.

دو فاکتور مهم ویژگی های اولیه

دو فاکتور خیلی مهم که نتایجی متمایز کننده برای خریداران دستگاه های انبار داری دارند عبارت هستند از میزان بالا بری آزاد که بیانگر راحتی و امکان به کار گیری لیفتراک در داخل کانتینر و محیط های بسته است واین شرایط را فرآهم می نماید که کار بر بدون افزایش ارتفاع دکل، شاخک را از سطح زمین ارتفاع بدهد، این مقدار در این وسیله برابر با عدد  155 میلی متر و مورد دیگر هم ارتفاع دکل این وسیله در حالت بسته و به صورت عمودی است که علاوه بر مشخص کردن وضعیت کانتینر رویی دستگاه برای ورودی های انبار و مشکلات ارتفاع سقف انبار باید در نظر گرفته شود، این ارتفاع برای دکل بسته این لیفتراک 1995 میلی متر است.

در مورد ابعاد لیفتراک برقی هلی 1500 کیلوگرم

برای این وسیله در طراحی ها ارتفاع 2130 میلی متر لحاظ شده و نیز طولی که با در نظر گرفتن شاخک استاندارد مد نظر است 2960 میلی متر می باشد. از طرفی اگر طول شاخک را نیز از آن کسر کنیم طول لیفتراک 2040 میلی متر می گردد. عرض دستگاه، شعاع گردش دستگاه و زاویه گیری دکل لیفتراک به سمت عقب و جلو هم موارد دیگری هستند که به ترتیب عبارت هستد از 1070 میلی متر، شعاع چرخش دستگاه که فاکتور بسیار بسیار مهمی برای حرکت وسیله در فضای انبار و گردش ان است 1820 میلیمتر و زاویه گیری دکل به سمت عقب 12 درجه و رو به سمت جلو 6 درجه می باشد.

وضعیت شاخص های عملکردی لیفتراک هلی برقی

دو شاخص بالا ترین سرعت حرکت در این وسیله با بار شامل 14 کیلو متر بر ساعت و سرعت بیشینه آن بدون بار 15 کیلو متر بر ساعت لحاظ شده است. سرعت بالا بری این لیفتراک هلی بدون بار 450 میلی متر بر ثانیه و نیز سرعت بالا بری آن با بار 290 میلی متر برآورد گردیده است.

باطری لیفتراک برقی هلی که بنیان این سیستم بر آن بنا شده از نوع 48 ولت 400 آمپر در کاتالوگ مربوطه قید شده است، آخرین مورد غملکردی این وسیله وزن آن با احتساب باطری است که برابر با 2950 کیلوگرم است.

آخرین قدم آشنایی با مشخصات موتوری دستگاه

این مورد در برگیرنده اطلاعات مربوط به الکترو موتور حرکت، الکترو موتور پمپ، کنترل الکترو موتور حرکت، کنترل الکترو موتور پمپ می باشد. الکترو موتو حرکت این تجهیزات از نوع 8.0 کیلو وات AC است، الکترو موتور پمپ به کار رفته در آن نیز 7.5 کیلو وات DC در راهنما و کاتالوگ فنی قید شده است. کنترل الکترو موتور حرکت از نوع ZAPI و AC و همچنین کنترل الکترو موتور پمپ نیز از نوع ZAPI و DC بیان شده است.

بهترین ها را از ما بخواهید

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.