یکی از برند های تولید کننده خوش نام لیفتراک در کشور چین، لیفتراک شانتویی می باشد. در نگاهی گذرا به این ارائه کنده تجهیزات انبارداری و راهسازی به تاریخچه پیدایش آن نگاهی اجمالی خواهیم داشت تا بتوان آگاهی مناسب و دید بهتری نسبت به تولید کنندگان این ادوات پیدا نماییم. شرکت شانتوی به سال 1980 میلادی در شهر شانگدونگ در منظطقه شمال کشور چین با با تولید ماشین آلات راه سازی کار خود را آغاز نمود و امروز با تلاش بی وقفه و مدیریت کم نظیر این افتخار را کسب کرده که بتواند در میان 20 شرکت بزرگ سازنده لیفتراک در سطح جهانی جای بگیرد.

مجموعه تولیدات این شرکت به عددی بالغ بر 120 مدل انواع مختلف ماشین آلات راه سازی و سایر تجهیزات می رسد که برای نمونه می توان به محصولاتی نظیر : انواع بیل مکانیکی، لودر، بولدوزر، لیفتراک، میکسر بتون، گریدر، غلطک، پمپ های پشت کامیونی و موارد بسیار متنوع دیگر اشاره داشت، همچنین از دیگر فعالیت های آن مجموعه تولید و عرضه زیر بندی، گیر بکس، قطعات هیدرولیکی و قطعات ساختار های فلزی را باید نام برد.

فروش انواع لیفتراک شانتویی

قبل از هر مطلبی شاید خالی از لطف نباشد که بیان کنیم به صورت محدود و در بازه زمانی مشخص این مجموعه اقدام به فروش ویژه لیفتراک های این برند به صورت نقدی با تخفیفات بسیار عالی و باور نکردنی و نیز به صورت اقساطی با اقساط بلند مدت که در بازار این تجهیزات بی سابقه است، نموده وقیمت لیفتراک شانتویی به صورت بسیار قابل توجه کمتر از سایر رقبای چینی و غیر چینی آن در بازار عرضه می گردد، لذا به جهت کسب آگاهی بیشتر در خصوص تهیه این ادوات با واحد فروش و مشاوره ما تماس حاصل نمایید.

حال شاید برای خریدار این مسئله مطرح باشد که با توجه نوع نیاز خود از چه نوعی از این ابزاره ها می تواند استفاده نماید و در کل امکان تهیه کدام یکاز انواع گوناگون آن در کشور میسر است. در پاسخ به این پرسش این گونه می توان توضیح داد که انواع ادوات برقی، گازوئیل سوز و دیزلی، دوگانه سوز گاز و بنزین تا تناژ 3 تن و همچنین لیفتراک 5 تن با ظرفیت کاری سنگین و البته با نیروی محرکه دیزلی به صورت تحویل فوری قابل ارائه می باشد. پس به صورت خلاصه سبد خدماتی این برند به شرح ذیل می باشد که در زمان مقتضی در خصوص هر یک از آن ها با جزئیات بیشتری صحبت خواهد شد:

  • لیفتراک شانتویی برقی
  • لیفتراک شانتویی دیزلی
  • لیفتراک شانتویی دوگانه سوز

چطور اقدام به خرید لیفتراک شانتویی نماییم؟

برای تهیه این دستگاه و بهره مندی از شرایط جشنواره فروش آن که در حقیقت با تحقیق کوچکی در بازار لیفتراک و عرضه کنندگان آن و نمایندگی های معتبر  و یا با مقایسه فنی کاتالوگ آن و یا حتی بازدید میدانی دستگاه برای هر خریداری این نکته احراز می شود که قیمت و شرایط فروش و کیفیت و خدمات پس از فروش این محصولات حداقل در میان رقیبان چینی متمایز و سرآمد است و این فرصت استثنایی برای خرید و مالکیت لیفتراک صفر بسیار بسیار مطلوب است، می توانید با نمایندگی لیفتراک شانتویی تماس حاصل فرمایید و یا با همکاران ما در واحد فروش ارتباط برقرار نمایید. شایان ذکر است این جشنواره به صورت محدود ودر مدت زمانی مشخص برقرار است.

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.