کشور ژاپن در صنعت به ویژه صنایع مربوط با ابزاره های مکانیکی بسیار نام آور بوده و شهره خاص و عام می باشد. تجهیزاتی چون خودرو، یدک کش ها، خودرو های باری و علی الخصوص صنایع انبار داری با تاکید خاص بر لیفتراک ها اگر ساخت این کشور باشند از نظر ایمنی، کیفیت، نوآوری و مشتری مداری معمولا خریداران زیادی دارند.

یکی از چند سازنده مشهور ژاپنی که آوازه جهانی دارد، برند تویوتا ژاپن است. در این نوشته جدل از سایر محصولات این مارک، نگارنده تاکید خاصی به بررسی لیفتراک تویوتا دارد. این سارنده شرق آسیایی تمامی تنوع های صنعت انبار داری را در بستر لیفتراک سازی رعایت نموده است. ذر ادامه به چند و چون ساخته های این مارک خواهیم پرداخت.

آشنایی با انواع لیفتراک تویوتا

اگر خریدار لیفتراک سر رشته ای از مباحث فنی و تنوع گسترده این ادوات با سر فصل های مختلف سوخت، وزن کاری، الحاقیه ها، نظام موتوری و انتقال قدرت و غیره داشته باشد به صورت قطعی و در حد مناسب با لیفتراک تویوتا آشنایی خواهد داشت. البته قبل از ورود به مبحث لیفتراک بلید خاطر نشان کرد این سازنده در زمینه عرضه خودرو در جهان معتبر و شناخته شده است. اما این موضوع مد نطر نمی باشد و تمرکز بیش تر بر روی تجهیزات انباری است.

لیفتراک تویوتا بر اساس انرژی مصرفی

با توجه به رقابت جهانی که در هر عرصه ای از بازار لیفتراک حکم فرما است و تمام جوانب از جمله قیمت، عاملیت ها و غیره را در بر می گیرد، یکی از این عرصه ها، ساخت لیفتراک هایی است که منابع انرژی چند گانه را پوشش دهند. لیفتراک های برقی، دیزلی، دوگانه سوز از جمله از گستردگی زیادی در باب تقاضا بخوردار هستند که توسط کارخانه تویوتا پوشش داده می شود.

وزن های کاری لیفتراک تویوتا

وزن کاری لیفتراک عامل مهمی در انتخاب دستگاه است. اینکه بین تناژ کاری دستگاه و وزن بار رابطه مناسبی برقرار باشد در کاهش هزینه خرید لیفتراک و تعمیرات و نگهداری موثر است. همین طور در بهینه سازی و بهره وری عملیات کاری و سازگاری محیط کار با ابعاد دستگاه نیز تاثیر دارد. تویوتا از یک الی چهل تن به صورت فوری و سفارشی امکان عرضه و تولید دارد. البته معمولا لیفتراک صفر تویوتا تا تناژ  پنج تن دیزلی از قابلیت تحویل آنی برخوردار است. دستگاه های برقی و دوگانه سوز نیز از ظرفیت های کاری سبک با مزیت تحویل سریع برخوردار هستند.

خرید لیفتراک تویوتا

تهیه دشتگاه شاید بکی از سخت ترین مراحل فرآیند خرید برای مشتری باشد. برند تویوتا علاوه بر مراکز تولید گسترده ذر سراسر پهنه گیتی، به منظور همراهی مشتریان و ارائه خدمات مشاوره و نیز عرضه بهتر خدمات پس از فروش اقدام به ایجاد نمایندگی لیفتراک تویوتا در بسیاری از کشورها نموده است.

با تهیه برنامه مالی مناسب، نیاز سنجی محل فعالیت لیفتراک و مقایسه مشخصات فنی با آن، اخذ مشاوره های مناسب از افراد واجد شرایط که نمایندگی ها و شعب منتخب هر لیفتراک سازی از این جمله می باشند، خریداران می توانند برای تهیه دستگاه اقدام نمایند. جهت کسب مشاوره رایگان با به روز ترین کارشناسان می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.