جذاب ترین مقوله برای بسیاری از خریداران و تهیه کنندگان دستگاه لیفتراک مبحث ریالی و قیمت آن می باشد. بر اساس این که مدل ها و سارندگان زیادی در این بازار وجود دارند لیست مربوطه از تنوع قابل ملاحظه ای برخوردار است. تنوعی که بعضا بسیار پیچیده و گمراه کننده است. معمولا نمایندگی ها و عاملیت فروش لیفتراک از دو روش برای اعلام قیمت دستگاه بهره می برند.

اعلام این لیست به صورت کتبی و یا شفاهی انجام می پذیرد. قبل از ارائه هر گونه قیمت لیفتراک معمولا مشاوره کاملی توسط کارشناسان واحد فروش و متخصصان امر صورت می پذیرد. در این مشاوره نیاز سنجی و هدایت مشتریان به سمت هدف گذاری صحیح مبتنی بر نیاز واقعی خریدار انجام می شود.

چه لیفتراک هایی به خریداران عرضه می شوند؟

لیفتراک ها دارای تقسیم بندی های بسیار گوناگونی می باشند. چند دسته از این موارد از اهمیت دو چندانی برخوردار هستند تا در تحلیل و آنالیز قبل از خرید لحاظ شوند. مواردی همچون اینکه لیفتراک صفر است یا از نوع لیفتراک دست دوم است، وارداتی است یا از منابع داخلی برای تولید آن استفاده شده است، خدمات پس از فروش و گارانتی آن به چه صورت است و چگونه به خریدار عرضه می شود و بسیار موارد دیگر که بعضا در تصمیم گیری نقش کلانی ندارند.

هر فرد و سازمانی با برآوردی که از ملزمات کاری و محیطی خود دارد و با همراهی یک فرد متبحر و کارشناس با تجربه اقدام به سنجش این ملاک ها با آیتم های دستگاه لیفتراک می کند. با طی کردن این روند وضعیت شفافی از آنچه نیاز است و آنچه باید بشود بدست می آید.

مراحل تهیه استعلام قیمت لیفتراک

برای تهیه این لیست ابتدا نیاز است که با کارشناسان و فروشندگان صحبت های اولیه صورت بگیرد. طی این مذاکرات مشاوره هایی به خریدار لیفتراک انجام می پذیرد. این مشاوره شامل مواردی است که در فوق به آن ها اشاره شد و سبب شفاف سازی آنچه مشتری نیاز دارد می گردد. با مشخص شدن نوع لیفتراک مورد نیاز چه به لحاظ فنی، اندازه شاخک، نوع الحاقیه، انررژی مصرفی، دکل و ارتفاع آن، ابعاد و غیره قیمت دهی صورت می گیرد.

این قیمت دهی خود می تواند به صورت کتبی با ارسال موارد دیگری همچون کاتالوگ لیفتراک که کلیه مشخصات فنی در آن درح شده و دو نوع فارسی و انگلیسی دارد انجام شود. در ضمن رزومه شرکت، شرایط خدماتی و فروش و موارد دیگر هم ممکن است با پیش فاکتور لیفتراک ارسال شود.

افتخار این را داریم که با بهره مندی از متبحران و همکارن خود ضمن ارائه مشاوره های بی مانند، مشتریان بسیاری را در جهت تحقق اهداف صنعتی یاری نموده ایم. قبل از اقدام به خرید لیفتراک از مشاوره ای بی نظیر بهره مند شوید. با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.