لیفتراک برقی با تاکید بر لیفتراک برقی 1/5 تن به قدری اهمیت در صنایع مختلف دارد که پرداختن به آن هر چند طولانی، باز هم ضرورت دارد. برخی از مارک های فعال در این دسته شامل لیفتراک برقی هیوندای ، لیفتراک برقی تویوتا ، لیفتراک برقی کوماتسو و غیره می باشد. این ضرورت به جهت ماهیت فانکشن ها و عمل کرد ها و نیز ستراکچر و ساختار ها می باشد. موضوعاتی که به هم به دستگاه ماهیت می دهد و هم پاسخگوی نیاز ها است.

در لینک زیر شما می توانید توضیحاتی که در خصوص لیفتراک برقی 1/5 تن را در قسمت اول مطالعه بفرمایید. در ادامه نیز به بررسی سایر ویژگی های تخصصی و عمومی این دستگاه خواهیم پرداخت.

قسمت اول لیفتراک برقی 1/5 تن

ویژگی های عمومی و تخصصی لیفتراک برقی 1/5 تن

به جهت شناخت چند بعدی و نیز موثر لیفتراک های برقی، شاخص های کیفی و کمی آن ها را به دو گروه مشخص تقسیم می نماییم. این دو دسته شامل شاخص های عمومی که نشان گر لیفتراک بودن دستگاه و شاخص های تخصصی که تاکید بر کارکرد خاص پیشران های برقی دارد می باشد.

ویژگی های عمومی

وسیله ای که در صنعت برای جا به جایی بار به کار می رود لیفتراک نام دارد. این دستگاه دارای سیستم ماشینی و سیستم بالابر می باشد. وزن های متفاوت و بار های گوناگون را می تواند بر حسب نوع طراحی و تولید جا به جا کند. سوخت های مختلفی دارد که یکی از آن ها برق یا الکتریسیته می باشد. منبع عملیاتی آن نیز باتری لیفتراک است. خود این منبع توسط شارژر احیای مجدد می گردد.

شاخک، سیستم و موتور هیدرولیک، چرخ ها و تایر ها، گیر بکس، الحاقیه های گوناگون، وزنه تعادلی و غیره همه و همه اجزاء مختلف این ماشین صنعتی می باشد. لیفتراک های برقی نیز از این مولفه ها عمومی و ماهیت ساز برخوردار هستند.

ویژگی های تخصصی لیفتراک برقی 1/5 تن

در نگاه اول وزن عملیاتی دستگاه یک و نیم تن یا یک هزار و پانصد کیلوگرم در نظر گرفته شده است. این تناژ ها درست است که در رده دستگاه های سبک جای می گیرد اما هدفی در آن نهفته است.

کوچک بودن و قابلیت تحرک بالا در محیط های کوچک به نوعی این هدف می باشد. سالنی یودن و استفاده در محیط های بسته با شرایط خاص ویژگی دیگر آن است. صنایع بهداشتی، آرایشی، سرد خانه های مواد غذایی و دارویی و غیره از محیظ های خاص کاری می باشد.

لیفتراک برقی 1/5 تن

سازگاری با محیط زیست و عدم تولید آلودگی نکته مهم بعدی است. داشتن دکل های مختلف مانور و استفاده از آن را بیشتر توسعه می دهد. جهت مشاوره خرید با کارشناسان ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.