با بهبود روز افزون تکنولوژی شاهد تغییرات وسیعی در ابزار های انسانی هستیم. در عرصه انبار و انبار داری نیز با دستگاه های جدیدی همچون لیفتراک برقی ، اعم از لیفتراک برقی تویوتا ،لیفتراک برقی هیوندای و غیره مواجه هستیم. خرید و فروش لیفتراک برقی قواعد خاص خود را دارد.

با ما همراه شوید تا با چیستی این دستگاه، مکانیزم های کاری، نحوه تامین انرژی، مزیت ها و نیز معایب جهت بالانس داده ها در تصمیم گیری آشنا شوید. علاوه بر مطالعه مقالات نوشته شده در این زمینه،انجام مشاوره با افراد کارشناس و بازدید حضوری در خرید و فروش لیفتراک برقی بسیار راه گشا است.

لیفتراک برقی و ماهیت آن

در تعریفی شکل گرا و لغطی از این وسیله دو مفهوم مشخص وجود دارد. اولی لیفتراک است و دومی نیز برقی بودن آن می باشد. هر دو این کلمات خود تعاریف و توضیحات مخصوصی را طلب می کند.

لیفتراک وسیله ای است که هدف سازندگان آن کمک به حمل و نقل بار و کالا در محیط های صنعتی و انباری می باشد. چنین وسیله ای به دنبال ایجاد سرعت و جا به جایی در مسیر های طولانی مانند یک خودرو سواری نیست. هدف اصلی جا به جایی امن بار، بالا بردن، تخلیه و بارگیری و حرکت و انجام تمامی این موارد با سرعت و قدرت و امنیت است.

این دستگاه از بدنه، موتور، هیدرو موتور، بعضا الکترو موتور در لیفتراک برقی به همراه باطری و برد های مربوطه متشکل شده است. بدنه، وزنه تعادلی، شاخک، دکل وسایر سیستم ها و زیر سبستم ها از عناصر سازنده آن هستند. بالا بری و تخلیه و بارگیری مهمترین وظیفه آن محسوب می شود.

به لیفتراکی که با انرژی پاک برقی و الکتریکی که به وسیله باتری و شارژر تامین شود کار نماید و دارای الکتروموتور های حرکت و بالا بری باشد لیفتراک برقی گویند.

فروش لیفتراک برقی

فروش لیفتراک برقی

نکاتی در خصوص خرید و فروش لیفتراک برقی

این دستگاه مانند دیگر دستگاه های مشابه در دو بازار اولیه و ثانویه عرضه می شود. بازار اولیه در حقیقت به موضوع خرید لیفتراک صفر می پردازد. نمایندگی های مجازی که برای لیفتراک داخلی و خارجی فعالیت دارند گزینه های اصلی هستند. این نوع فروش لیفتراک برقی می تواند کاهش هزینه های سنگین تعمیر و نگهداری را به صورت چشم گیر کاهش دهد.

با عرضه گارانتی و خدمات پس از فروش کوتاه مدت و بلند مدت این موضوع محقق می شود. همچنین با سرویس ها دوره ای توسط تیم های منتخب فنی پوشش مناسب به عمل می آید. ضمنا تامین قطعات لیفتراک به صورت قطعات اصلی که ریسک خرید قطعه غیر اصل را منتفی می نماید. استفاده از مشاوران هم خریدار را در مسیر انتخاب صحیح ترین دستگاه قرار می دهد.

در خصوص بازار دست دوم، خریداران می توانند دستگاه های دست دوم برقی را با قیمت کمتر با توجه به کار کرد و سال ساخت و سلامت دستگاه خرید کنند. اما از خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش نمایندگی محروم می شوند. در خرید دستگاه دست دوم حتما از کارشناسان فنی حرفه ای استفاده نمایید. می توانید برای خرید هر دو مدل با لیفت سنتر تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.