در کشور ما نیز با تلاش مداوم و پیوسته مدیران و مهندسان داخلی موفق به تولید انواع لیفتراک ایرانی با استاندارد های جهانی شده ایم. دستگاه هایی با برند هایی چون لیفتراک سپاهان ، لیفتراک سهند ، لیفتراک آریا ، لیفتراک تی سی ام و غیره را می توان بر شمرد.
هر کدام از این برند ها و مارک ها برای اهل فن و کارشناسان نام آشنابوده و با مزایا و تفاوت های هر یک آشنایی کامل دارند. از نظر کیفیتی نیز استفاده از انواع لیفتراک ایرانی با توجه به هزینه های نگه داری به صرفه می باشد.
در ادامه به بررسی هر کدام از سازندگان تجهیزات انبار داری که در قسمت بالا تر معرفی شدند خواهیم پرداخت. همچنین به امکاناتی که یم خرقد داخلی برای مصرف کننده فرآهم می آورد نیز اشاره خواهیم کرد.

معرفی انواع لیفتراک ایرانی

وضعیت رقابتی مناسبی برای این کالا در بازار داخلی ایجاد شده است. علاوه بر واردات و فروش لیفتراک خارجی در انواع مارک های گوناگون، سازندگان داخلی زیادی هم با یکدیگر به رقابت می پردازند.
این موضوع، یعنی رقابت بودن کیفیت، قیمت و خدمان سبب شده تا شاهد روند بهبود روز افزون وضعیت دستگاه ها باشیم.

انواع لیفتراک ایرانی

انواع لیفتراک ایرانی

لیفتراک سپاهان

تنوع وسیعی از تجهیزات اعم از لیفتراک، استاکر، باطری، جک پالت، قطعات، یدک کش ها و غیره را به بازار ارائه می نماید. کیفیت مثال زدنی و خدمات مناسب سبب تمایز ساختاری این سازنده گردیده است. عرضه انواع تجهیزات سبک و سنگین در سوخت های گوناگون از نکات مثبت آن می باشد.

لیفتراک سهند

از قدیمی ترین سازندگان این ادوات در کشور است. تنوع وسیعی در ظرفیت کاری و سوخت را به مشتریان ارائه می نماید. خدمات پس از فروش و قیمت و کیفیت مناسبی را نیز عرضه می دارد.

لیفتراک آریا

تولید کننده دیگری از کشورمان می باشد. کیفیت مناسب و بازدهی بالای لیفتراک آریا باعث فروش بالای آن شده است. رضایت مندی مشتریان حرف اول را در این برند می زند.

لیفتراک تی سی ام

همان گونه که مطرح شد در یازار رصابتی لیفتراک تولید کنندگان زیادی فعالیت دارند. لیفتراک TCM نیز از فعالان این عرصه می باشد. برای آشنایی بیش تر با این محصولات می توانید از ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.

در رابطه با نحوه تهیه لیفتراک ساخت ایران و نیز نکات مثبت و مزایای اکتسابی این خرید در نوشته های بعدی توضیحاتی جامع و کامل خدمت مرتجعان محترم عرضه خواهد گردید. با ما همراه باشید. جهت مشاوره با شماره های واحد کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.