یکی از نام های تجاری که در میان سازندگان تجهیزات صنعتی نامی بوده و ارمغانی از کشور کره جنوبی است لیفتراک دوسان است. این اودات از منظر عمومی به سان دیگر ادوات هم دسته خود برای انتقال بار از سویی و بالا بری آن در محور عمودی از سوی دیگر استفاده می شوند. در صنایع مختلف نیاز ها به گونه ای است که موجبات تولید انواع لیفتراک دوسان را فرآهم آورده است. در این نوشتار قصد داریم به مزیت ها انواع لیفتراک دوسان که از طریق نمایندگی لیفتراک دوسان با بهترین قیمت لیفتراک دوسان قابل تهیه است بپردازیم. با ما همراه باشید.

دو نکته را حتما باید توضیح داد. اول آن که معمولا تهیه تجهیزات انبار داری به خصوص لیفتراک صفر از محل نمایندگی لیفتراک امکانات بالفعل زیادی را برای شخص خریدار فرآهم می کند. مثلا اینکه افرادی در این محل ها حضور دارند که طی آموزش های متعدد در امر فروش لیفتراک از طرفی و خدمات تعمیرات لیفتراک از سویی دیگر حرفه ای گردیده اند. طبیعتا این کارشناسان در واحد های مجزا فعالیت دارند و به بهترین شکل وظابف خود را که تامین منافع مشتریان است به جا می آورند. تامین قطعات و اصالت دستگاه و نیز کیفیت بالای پاسخگویی نکاتی دیگر هستند.

نکته دوم هم آشنایی با انواع لیفتراک دوسان است که توسط این شرکت تولیدی برای مقاصد متعدد کاری طراحی و ساخته شده اند. افرادی که در رشته های مختلف کاری فعالیت کرده اند به خصوص صاحبان دستگاه و رانندگان لیفتراک به خوبی با برخی الزامات صنعتی آشنا هستند. حال این الزامات چیست و شامل چه مواردی می شود؟ در هر صنعتی بسته به ابعاد بار و یکپارچگی و گسستگی ماهیت بار بایستی وزن مشخصی برای وضعیت عملکردی لیفتراک اتنتخاب شود. این موضوع منشاء بسیاری از رده بندی ها و طبقه بندی های لیفتراک دوسان است.

انواع لیفتراک دوسان شامل چه اقلامی است

در ابتدای امر باید با انواع طبقه بندی و رده بندی لیفتراک ها آشنا شویم. رده هایی وجود دارند که در گروه طبقه بندی اصلی و برخی نیز در گروه طبقه بندی فرعی قرار دارند. به خاطر داشته باشید رعایت اصول نظافت در خصوص دستگاه چه از لحاظ ظاهری و چه از بحاظ فنی و موتوری باعث افزایش عمر دستگاه می گردد. این افزایش طول عمر باعث کاهش هزینه ها و مدیریت بهینه امور می شود. بهتر است از مبحث اصلی دور نشویم.

انواع لیفتراک دوسان

انواع لیفتراک دوسان

لیفتراک های دوسان را به لحاظ عمومی بر اساس شاخص های ابعادی، وزنی و سوختی می توان رده بندی کلی نمود. این موضوعات به صورت تخصصی و بسیار جزئی قابل مطرح شدن می باشند، ولیکن به صورت اجمالی نگاهی به آن ها خواهیم انداخت. شاخص ابعادی لیفتراک ها را به دو مدل کانتینر رو و غیر کانتینر رو یا در اصطلاح فول و معمولی تقسیم می کند. علاوه بر ابعاد ملحقاتی نیز هستند که این قابلیت را ایجاد می کنند.

از منظر و وجه شاخص وزنی دستگاه لیفتراک از 1 تن الی 40 و حتی بیش تر قابل ساخت و عرضه می باشد. از تناژ های سبک در مناطق کاری کوچک با راه رو های باریک استفاده می شود. از دستگاه های سنگین در محیط هایی مانند بار اندازها و بنادر. لیفتراک دوسان در انواع گازی، بنزینی، گاز و بنزین، گازوئیلی، برقی و غیره قابل عرضه می باشد.

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.