مجموعه لیفت سنتر به عنوان نمایندگی لیفتراک امکان فروش لیفتراک به صورت نقد و اقساط انواع مدل های این دستگاه به صورت نقد و شرایطی ، با تناژ های مختلف و نیز نیرو های محرکه و سوخت های گوناگون را دارد ، لذا جهت بررسی های بیشتر و کسب اطلاعات و مشاوره مناسب با همکاران ما تماس حاصل فرمایید .

در این مجموعه که همکاران و کارمندان آن با تلاش بی مانند و حس مسئولیت پذیری و سطح دانش بسیار عالی ، در فضایی شفاف و حامی خلاقیت و نو آوری به دنبال اجرای ایده های خلاقانه و نو آورانه  تویوتا و حرکت در مسیر پیشرفت قرار دارند . برنامه ریزی های ما در این مسیر و چشم اندازی که ترسیم شده است بر این پایه و اساس استوار است که لیفت سنتر به بهترین عرضه کننده و ارائه دهنده لیفتراک تویوتا و خدمات پس از فروش آن در کشور تبدیل شود لذا مسیری دشوار اما پر امید با حمایت مشتریان محترم این مجموعه در پیش رو داریم .

برای تبدیل این ایده و چشم انداز مطلوب به واقیعیتی انکار نا پذیر ، می دانیم و آگاهیم که نیازمند تفکر خلاق ، نو آوری ، تلاش و کوششی بی مانند ، گام هایی استوار و بلند و مهمتر از همه ارائه خدمات فروش لیفتراک  و خدمات پس از فروش این دستگاه با کیفیتی عالی و بسیار مناسب هستیم ، و در کنار تمام این موارد حمایت و همراهی مشتریان گرامی مهمترین سرمایه ما برای فعالیت به حساب می آید . لیفت سنتر با همراهی نیرو های مجرب ، فلسفه تیوتا را صورانه و پر تلاش در مقابل خود قرار داده تا با این الگوی عالی رشدی پایدار و پیش رونده همراه با بهبود و ارتقا سطح کیفیت در فروش و خدمات پس از فروش را در همکاری و همراهی با مشتریان خود به دست آورد ، هدف ما یاری مشتریان این مجموعه در رسیدن به اهداف سازمانی خود با بهره وری و کیفیت عالی و هزینه ای بسیار مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

keyboard_arrow_up