لیفت سنتر ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین برند های لیفتراک به مشتریان گرامی ، خرید لیفتراک و فروش لیفتراک را با ما تجربه کنید . برای ارتباط با کارشناسان فروش ما و ارائه درخواست خود برای بهره مندی و برخورداری از هر یک از روش ها و سیاست های اطلاع رسانی و آموزشی ما به قسمت تماس با ما مراجعه نمایید ، به عنوان نمایندگی فروش لیفتراک مفتخریم به اعتماد مشتریان و مراجعه کنندگان گرامی این مجموعه .

یکی دیگر از مدل هایی که شرکت ما  در روش های اطلاع رسانی خود مورد توجه و استفاده قرار داده است و از این روش بهره می برد ، ارسال کاتالوگ برای تمامی دستگاه های لیفتراکی است که در لیست فروش این شرکت قرار دارند و مشتریان گرامی برای برخورداری از این روش و مزایای آن کافی است با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایند .

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که ضمن ارائه درخواست برای دریافت کاتالوگ ، در سریع ترین زمان مشخصات فنی دستگاه ها  در دسترس تماس گیرندگان عزیز قرار گرفته تا با در اختیار داشتن کاتالوگ های مربوطه ضمن  آشنایی کامل با مختصات و مشخصات فنی هر دشتگاه و ماشین است که به وسیله اعزام پیک و یا از طریق پست به هزینه خود شرکت انجام می پذیرد ، می توانید تصمیمات بهتری با توجه به شرایط خاص خود اخذ نمایند .

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.