لیفت سنتر ، به همراه کارشناسان فروش و مشاوران مجرب خود ، آماده ارائه هرگونه خدمات در خصوص فروش لیفتراک و خرید لیفتراک و ارائه اطلاعات روز بازار این دستگاه می باشد ، لطفا جهت دریافت اطلاعات جامع و تکمیلی در خصوص دستگاه فوق الذکر ، و یا خدمات ما ، به بخش تماس با ما مراجعه نمایید ، لیفت سنتر ، پیشگام در دنیای ماشین آلات انبارداری .

در ادامه این نوشته تلاش بر معرفی طبقه بندی لیفتراک ها و آشنایی هر چه بیشتر با ملاک ها ، فاکتور ها ، شاخص ها و عوامل دخیل در این تقسیم بندی ها و طبقه بندی ها است .

تقسیم بندی این مدل از ماشین ها و دستگاه ها بر اساس ملاک و فاکتور سوخت مورد استفاده در دستگاه ها یا نیروی محرکه ای است که لیفتراک ها برای حرکت در سطوح مختلف و به صورت افقی و یا بالا بری کالا و اقلام قابل حمل به صورت عمودی مورد استفاده قرار می دهد ، بر اساس همین ملاک و فاکتوری که برای تقسیم بندی مورد استفاده قرار گرفت این دستگاه ها دارای دو طبقه بندی به صورت کلی می باشد ، که بعضی از این دو مورد در برگیرنده تقسیم بندی های داخلی دیگری نیز می با شند که در ادامه مطلب به آن ها خواهیم پرداخت . این نوشته ادامه خواهد داشت …

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.