مجموعه لیفت سنتر به عنوان نمایندگی لیفتراک امکان فروش لیفتراک به صورت نقد و اقساط انواع مدل های این دستگاه به صورت نقد و شرایطی ، با تناژ های مختلف و نیز نیرو های محرکه و سوخت های گوناگون را دارد ، لذا جهت بررسی های بیشتر و کسب اطلاعات و مشاوره مناسب با همکاران ما تماس حاصل فرمایید .

در این مجموعه که همکاران و کارمندان آن با تلاش بی مانند و حس مسئولیت پذیری و سطح دانش بسیار عالی ، در فضایی شفاف و حامی خلاقیت و نو آوری به دنبال اجرای ایده های خلاقانه و نو آورانه  تویوتا و حرکت در مسیر پیشرفت قرار دارند . برنامه ریزی های ما در این مسیر و چشم اندازی که ترسیم شده است بر این پایه و اساس استوار است که لیفت سنتر به بهترین عرضه کننده و ارائه دهنده لیفتراک تویوتا و خدمات پس از فروش آن در کشور تبدیل شود لذا مسیری دشوار اما پر امید با حمایت مشتریان محترم این مجموعه در پیش رو داریم .

برای تبدیل این ایده و چشم انداز مطلوب به واقیعیتی انکار نا پذیر ، می دانیم و آگاهیم که نیازمند تفکر خلاق ، نو آوری ، تلاش و کوششی بی مانند ، گام هایی استوار و بلند و مهمتر از همه ارائه خدمات فروش لیفتراک  و خدمات پس از فروش این دستگاه با کیفیتی عالی و بسیار مناسب هستیم ، و در کنار تمام این موارد حمایت و همراهی مشتریان گرامی مهمترین سرمایه ما برای فعالیت به حساب می آید . لیفت سنتر با همراهی نیرو های مجرب ، فلسفه تیوتا را صورانه و پر تلاش در مقابل خود قرار داده تا با این الگوی عالی رشدی پایدار و پیش رونده همراه با بهبود و ارتقا سطح کیفیت در فروش و خدمات پس از فروش را در همکاری و همراهی با مشتریان خود به دست آورد ، هدف ما یاری مشتریان این مجموعه در رسیدن به اهداف سازمانی خود با بهره وری و کیفیت عالی و هزینه ای بسیار مناسب است.

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.