یکی دیگر از صنایع مشهور و پیشرو در کشور کره جنوبی، صنایع سنگین و صنایع انبارداری به خصوص تولیدات لیفتراک هیوندای است که نامی آشنا برای بسیاری از کاربران خودروهای سواری است. شرکت Hyundai در زمنیه تجهیزات انبار داری محصولات بسیار با کیفیتی است که آن ها را به بازار های جهانی ارائه نموده که البته این مهم از طریق نمایندگی لیفتراک هیوندای در تمامی نقاط جهان میسر شده است. در  کشور ما نمایندگی لیفتراک هیوندای در ایران نیز مشغول به فعالیت است وتاکنون نیز توانسته فروش و خدمات پس از فروش گسترده و مطلوبی را فرآهم نماید.

توضیحی در خصوص لیفتراک هیوندای دیزلی 3 تن

یکی از تجهیزات تولید شده توسط شرکت هیوندای کره جنوبی لیفتراک با سوخت گازوئیل یا دیزل است که امکان و ظرفیت حمل و جا به جایی بار با تناژ 3000 کیلو گرم یا 3 تن را دارا می باشد. این دستگاه برای هر دو نوع محیط های کاری از لحاظ ساختاری ساختمانی مناسب است یعنی هم امکان کار در فضای باز شامل محل های تخلیه و بار گیری کامیون ها و خودرو های باری و هم محل هایی مانند بنادر و باراندازها وغیره را دارد که از ویژگی های انها قرار داشتن دائمی در معرض تغییرات و پدیده های آب و هوایی مانند باران و باد و برف را می توان برشمرد، همچنین برای کار در فضاهای در بسته و مسقف نیز مناسب است.

از مزیت های دیگر لیفتراک هیوندای دیزل 3 تن امکان سفارش دکل های مختلف برای نصب بر روی دستگاه است که شامل سه آپشن و سه گزینه کارآمد برای مشتریان می باشد، این سه مدل عبارتند از: دکل هایی با قابلیت دو مرحله که شامل ارتفاع بالابری 3 الی 5 متر است، دکل سه مرحله با ارتفاع های بالا بری بین 3/7 متر الی 6 متر که امکان ورود به کانتینر به عنوان شاخصی برای تمایز و دسته بندی انواع لیفتراک ها می باشد را دارا بوده و برای این سری از وسایل امکان بالابری آزاد تا ارتفاع 1 متر برای کارکرد بهینه در داخل کانتینر فرآهم شده است، دکل هایی با چهار مرحله که شامل ارتفاع های بالا بری بین 6/1 متر تا 9 متر است و به صورتی طراحی و ساخته شده اند که ارتفاع دکل در حالت بسته به صورت قابل توجهی کم شده و امکان تردد در محیط هایی با سر دربهایی کوتاه را نیز دارند.

از امکاناتی که نمایندگی هیوندایی برای خریدران فرآهم نموده می توان به امکان سفارش گذاری این دستگاه به همراه لاستیک توپر لیفتراک ، الحاقیه لیفتراک نظیر ساید شیفتر ، سیستم تشخیص وضعیت و موقعیت کاربر و در اصطلاح OPSS اشاره نمود.

فاکتور های موتوری لیفتراک هیوندای 3 تن

بسیار تاکید شده است که دو ویژگی اصلی برای لیفتراک ها مطرح است و معمولا کارشناسان فنی و متخصصان حرفه ای در وهله اول به آن ها توجه می کنند که عبارت هستند از موتور و گیربکس وسیله. در این دستگاه از موتور هایی بسیار مرغوب که دارای استاندارد EPA Tires3 کشور ایالات متحده آمریکا و EU Stage IIIA اروپا است بهره مند گرفته شده است، این موتور پر قدرت، HYUNDAI WIA است که از قدرتی معادل 60 اسب بخار یا 44 کیلو وات برخوردار است و نکته جالب در خصوص آن امکان استفاده از دستگاه در دمای منفی 25 درجه سانتی گراد است.

گیربکس که جزئی از سیستم انتقال قدرت دستگاه است نیز به مانند موتور آن از قطعات مرغوب و با دوام بوده و راحتی خیال بیشتری برای مصرف کننده به همراه می آورد. گیربکس این لیفتراک نیز ساخت زیر مجموعه های شرکت هیوندای به نام PSI در کره جنوبی است و شایان ذکر است که کاملا اتوماتیک می باشد. نکته مهم در خصوص این مارک منتاژ کامل آن در کشور کره جنوبی است که تحت استاندارد های فنی و کاری بسیار بالا صورت می پذیرد.

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.