به عنوان بخش پایانی در معرفی محصولات اشتیل و پیرو مقالات قبلی، سعی خواهد شد در این نوشته اطلاعات تکمیلی ارائه شود به طوری که خوانندگان با مراجعه به این مقالات شناخت کاملی از لیفتراک اشتیل و برخی دیگر از محصولات آن بدست بیاورند، البته شرکت اشتیل یکی از چندین برند معتبر تولید لیفتراک و ادوات انبار داری است که صد البته از شناخت مناسبی در میان استفاده کنندگان وسایل جا به جایی بار در صنعت انبار داری برخوردار است.

با توجه به این که معرفی این ادوات را در چند قسمت دنبال کردیم، اکنون که از انواع لیفتراک اشتیل اطلاع یافته ایم که شامل دستگاه های دیزلی، برقی، دوگانه سوز و حتی گازی است، دسته ای از خصوصیات و خصایص آن ها را برشمردیم، تلاش خواهیم کرد تا اطلاعات مربوطه را تکمیل و کامل نماییم.

برخی دیگر از ویژگی های انواع لیفتراک اشتیل

در تمام محصولات ساخته شده صفحات نمایشگر مختلفی جهت دریافت اطلاعات از نحوه عملکرد و وضعیت عمومی و کلی دستگاه نصب شده است و کاربران با نگاهی کوتاه به هر صفحه اطلاعات را در زمانی کوتاه یا بهتر است بگوییم کوتاه ترین زمان دریافت می نمایند و در نحوه مدیریت بر دستگاه اعمال می کنند و علاوه بر این در هر لحظه می توانند به کمک برخی نمایشگر ها وضعیت عمومی دستگاه را نیز رصد نمایند. در مدل های برقی که از باتری و شارژر استفاده دارند، نمایشگر هایی برای نمایش وضعیت باطری و میزان باز دهی آن وجود دارد که راننده می تواند برنامه زمانی مناسبی را برای تجدید انرژی دستگاه در نطر بگیرد چرا که تعویض باتری در این ادوات کاری دشوار و نیازمند تخصص و آموزش است.

شاخک ها که قطعات مهم و پر کار برد هستند در لیفتراک اشتیل از نوع مواد بسیار مقاوم ساخته شده اند و علاوه بر آن برای استحکام هر چه بیش تر در زمان استفاده از اهرم های قوی هم برای کنترل عملیات بار گیری برخوردار هستند، همچنین این محصولات هم می توانند در فضا های سالنی مورد بهره برداری قرار بگیرند و هم امکان فعالیت در محیط های باز را دارند. راحتی، ایمنی و ارگونومیک بودن کابین برای راننده که راحتی دو چندان و کاهش خستگی را برای عامل انسانی به همراه دارد نیز از دیگر مزیت های این وسیله است.

باید به این نکته اشاره داشت که در این ادوات از سیستم های حفاظت کننده موتور در مقابل گرد و غبار و رطوبت بهره برده می شود و همین طور از سیستم هایی برای هدایت و برنامه ریزی به صورت هوشمند در خصوص سرعت و شتاب و ترمز استفاده می گردد.

لیفتراک اشتیل

تعیین شاخص و خرید لیفتراک اشتیل

به مانند دیگر لیفتراک ها که معیار های متفاوتی برای انتخاب و خرید آن ها وجود دارد، لیفتراک اشتیل آلمان نیز از این مورد مستثناء نمی باشد، شاخص های عمومی نظیر ظرفیت کاری، وزن خود دستگاه، طول شاخک، نوع لاستیک، موتور و گیربکس، سیستم های ایمنی، محیط و ساختمان محل فعالیت و عوامل فنی و شماتیک دیگر همگی در مشخص کردن دستگاهی با شاخص های مطلوب دخیل است.

از طرفی هم وضعیت های خاصی که مصرف کنندگان دارند نظیر محدودیت محیطی، آلایندگی در زیست بوم و محل کار، قیمت و غیره در اولویت بندی ها شاخص های فوق موثر است، از طرفی لیفتراک اشتیل کارکرده از قیمت کمتری نسبت به لیفتراک اشتیل صفر برخوردار است اما از ضریب استهلاک بالاتر و در نتیجه عمر مفید کمتر و ضریب هزینه تعمیر و نگهداری بالاتر برخوردار است، بهتر است برای خرید لیفتراک اشتیل به نمایندگی لیفتراک اشتیل در ایران مراجعه نمایید و از فروش نقد و اقساط و خدمات عالی برخوردار شوید.

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.