در سراسر پهنه گیتی، شرکت ها و تولید کنندگان بسیاری را می توان یافت که با کوله باری از تجربیات که ناشی از سالیان متمادی از برنامه ریزی، فروش، بازاریابی، توسعه و تحقیق، مشتری مداری، کیفیت و رقابت پذیری و غیره در رقابتی تنگاتنگ در راستای کسب رتبه ای بالاتر و رنکینگی بهتر و رضایتمندی مشتریان با تولید و عرضه و بهینه سازی انواع لیفتراک قرار دارند.

از میان خیل بسیار سازندگان این تجهیزات، مفتخر به ارائه برندی هستیم که خاستگاه آن از کشوری صنعتی با سابقه درخشان در امر تولید تجهیزات صنعتی است. توجه به خواسته مشتریان و کاربران در هر مرحله از تولید و فروش و خدمات پس از عرضه در کارخانه هیوندای امری جدایی ناپذیر از فرآیند تجاری این شرکت است.

انواع لیفتراک هیوندای

این شرکت علاوه بر لیفتراک تجهیرات متنوع انبار داری را نیز عرضه می دارد. علاوه بر این صنایع سنگین هیوندای به تولید کشتی و ابزاره های صنعت راه سازی و معدن همچون بیل ممانیکی، لودر، مینی بیل، مینی لودر و غیره نیز می پردازد.

شرکت هیوندا تولید و فروش لیفتراک هیوندایی را در سه دسته و با سه مدل سوخت و پیشران در دستور کار قرار داده است. این سه مدل که به تفضیل مورد بررسی قرار می گیرند عبارت هستند از لیفتراک های دیزلی که بر اساس سیستم احتراق گازوئیلی کار می کند و یک سری مشخصات متمایز کننده دارد. لیفتراک دوگانه سوز که بر اساس دو نوع انرژی گاز LPG و بنزین برای فعالیت طراحی شده. در آخر نیز لیفتراک برقی یا الکتریکی قرار دارد که با سوخت پاک خود تحولی شگرف در این صنعت ایجاد کرده.

لیفتراک هیوندای دیزلی

دستگاه های دیزلی یک بازه وزنی متفاوت و کاربردی را در بر می گیرند. از سبک ترین ظرفیت کاری که تا سنگین ترین ها را در لیست محصولات و لیفتراک دیزلی هیوندای می توان یافت. قدرت بالا و سیستم موتوری قوی و گیربکس های فوق العاده از مزیت های این سازنده است. شیب روی عالی و امکان توقف در سطوح شیب دار نیز نکته مثبت دیگری در کارنامه این برند است.

لیفتراک دوگانه سوز

ادواتی که به صورت هیبریدی و ترکیبی از منابع انرژی بهره می برند دوگانه سوز نامیده می شوند. لیفتراک هیوندای در دسته از تولیداتش اقدام به طراحی و ساخت ادوات دوگانه با سوخت گاز و بنزین می کند. این لیفتراک ها از درجه تولید گاز های مضر و خطرناک کمتری برخوردار هستند و این خاصیت باعث راحتی عوامل انسانی از نظر تنفس و ابتلاع به بیماری می شود. این دستگاه ها در هر دو محیط کاری سالن و بدون سقف قادر به فعالیت هستند.

لیفتراک برقی هیوندای

این ابزاره ها از ظرفیت کاری سبک بهره مند هستند و نهایتا تا 3/5 تن ساخته و به فروش می رسند. لیفتراک الکتریکی از باطری استفاده می کنند و برای تامین مجدد انرژی از دستگاه شارژر اتوماتیک استفاده می کنند. این دستگاه ها آلودگی ندارند و باید در فضای سالنی استفاده شوند. از انواع کانتینر رو و معمولی برخوردار هستند تا پاسخگوی نیاز کاربران باشند.

خرید لیفتراک هیوندای

تهیه لیفتراک توسط خریداران از شاخص های متفاوت تصمیم گیری برخوردار است. اینکه مشتری نیاز به دستگاه صفر دارد یا تجهیزات استوک، چه ظرفیت باری دارد، چه معذورات محیطی دارد، چه بودجه ای نیاز دارد، چه مشخصات فنی ، موتوری، سیستم ترمز و هیدرولیک و تجهیزات جانبی نیاز دارد. همه اینها در الگوریتم تصمیم گیری موثر است.

کارشناسان لیفت سنتر آماده مشاوره حرفه ای و رایگان هستند کافی است با واحد فروش تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.