شرکت تویوتا در سال 1926، توسط فردی ژاپنی به نام ساکیشی تویودا راه اندازی شد . شرکت تویوتا ، تولید کننده انواع خودرو و ماشین های صنعتی ، نساجی ، تجاری ، تجهیزات حمل و نقل و همچنین ارائه دهنده خدمات بازرگانی می باشد . در سال 1935 ، اولین کارخانه خودروسازی تویوتا آغاز به کار کرد . در سال 1937، شرکت تویوتا موتور به طور رسمی افتتاح شد . اولین محصول تجاری شرکت تویوتا ، کامیون 5/1 تنی بود . شرکت تویوتا در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین سازندگان لیفتراک در جهان شناخته شده است .
لیفتراک، عموماً یک ماشین مخصوص حمل و نقل و جابه جایی بار است و متناسب با نوع کار و محیط ، از سوخت های فسیلی ، گاز و یا برق استفاده می کند . شرکت تویوتا ، انواع لیفتراک های دیزلی ، برقی ، دستی ، دوگانه سوز را تولید و به بازار عرضه می نماید . حداکثر بار مجاز که یک لیفتراک می تواند حمل کند ، به وسیله کارخانه سازنده بر روی مشخصات ماشین درج شده است .
کلیه تجهیزات لیفتراک تویوتا ، مطابق با استانداردهای لازم برای حمل و جابه جایی بارهای خاص ، به دکل یا شاخک لیفتراک اضافه می شود . انواع الحاقیه ها مانند رول گیر ، عدل گیر ، بشکه گیر و … قابل نصب بر روی لیفتراک ها هستند .
 لیفتراک تویوتا، برای حمل بار در حداکثر وزن معین به کار گرفته می شود . اطلاعاتی از این قبیل، توسط شرکت تویوتا، روی پلاک درج می شود . میزان بار نباید از این مقدار تجاوز کند . یکی از ویژگی های مهم لیفتراک تویوتا این است که دارای فرمان حرکت چرخ هستند . فرمان لیفتراک ، قابلیت جهت دهی در گوشه های تنگ را افزایش می دهد . ادامه در قسمت دوم .

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.