محصولات شرکت کوماتسو، توانسته تقریباً تمام نیازهای صنعتگران را تأمین کند . در طراحی و ساخت ماشین آلات کوماتسو از مدرن ترین و جدیدترین فناوری ها استفاده شده است . لیفتراک های کوماتسو با استفاده از جدیدترین طراحی ها به منظور ارائه محصولاتی بادوام و قابل اعتماد ، طراحی و روانه بازار شده است.
Komatsu  انواع مدل لیفتراک و کامیون های مجهز به بالابر برقی را برای کاربردهای متنوع در صنایع مختلف تولید می کند. علاوه بر این، شرکت کوماتسو خدمات پس از فروش گسترده ای را توسط بهترین تکنسین های خود، به خریداران ازائه می کند .
اگر چه کوماتسو تولید و فروش محصولات خود را در دهه 1960 در ایالات متحده آغاز کرد ، نمایندگی جدید این شرکت در آمریکای شمالی در سال 1970 با دید تازه ای برای صنعت ایجاد شد . هدف ایجاد نمایندگی کوماتسو در منطقه دیگری از آمریکا، گسترش مراکز توزیع بیشتر برای فروش محصولات کوماتسو بود ؛ مراکزی که بتواند مشتریان را به طور مداوم پشتیبانی کنند ، امروزه، Komatsu America دومین تولید کننده و تأمین کننده تجهیزات ساخت و ساز در آمریکای شمالی است که دارای اعتبار بالایی است.
این شرکت تولید و فروش کامل تجهیزات ساخت و ساز یکپارچه از کوچکترین ابعاد گرفته تا بزرگترین ماشین های صنعت و معدن، را به خود اختصاص می دهد. خط تولید، شامل تولید انواع ماشین ، بیل هیدرولیک ، لودر چرخدار ، بولدوزر خزنده و لیفتراک می باشد .
شرکت کوماتسو در ایران هم نمایندگی های فراوانی دارد و هر کدام تمام خدمات دستگاه را به مشتریان خود ارائه می کنند. ارائه انواع مدل لیفتراک ( دیزلی – دوگانه سوز – برقی ) در تناژ مختلف ، تأمین قطعات یدک لیفتراک و خدمات پس از فروش و تعمیرات بر عهده نمایندگی های مجاز کوماتسو در ایران است .

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.