با توجه به مطالبی که در خصوص ساخت سه قسمتی و نحوه عملکردی لاستیک لیفتراک توپر کنتیننتال یا کانتیننتال در نوشته های پیشین صحبت گردید اکنون به ویژگی دیگری از این محصول خواهیم پرداخت و در مورد آن توضیح خواهیم داد . شاید یکی از ویژگی ها کار آمد و عمل گرای این کالا ، ساخت و تولید آن با استفاده از ترکیبات مقاوم در مقابل حرارت و دما است . از نتایج مثبت حاصله ناشی از این فاکتور می توان به :

  • ایجاد امکان حرکت و پیمایش در مسیر های طولانی و بلند تر

  • دارا بودن لایه های خارجی و بیرونی همسان و یک دست

  • فرآهم نمودن بستر لازم به جهت افزایش تحمل میزان فشار ناشی از حمل بار و محموله های سنگین در سرعت های بالا و در پیچ ها طولانی

روش های تولید ، مواد اولیه مطلوب و رعایت استاندار های تولید همگی سبب شده تا شاهد ویژگی ممتاز دیگری در این محصول باشیم که عبارت از دوام و طول عمر طولانی و بالای آن می باشد که سبب کاهش ساییدگی و بهبود عملکرد لاستیک در برابر جسم های تیز و برنده است که قطعا فاکتور مهمی در محیط های کاری سخت و خشن برای انتخاب محصول مناسب برای لیفتراک به حساب می آید که کاهش اتلاف وقت در پروسه تولید و انبار را چه در تعمیرات لاستیک چه در تعویض آن موجب می شود .

به کار گیری و استفاده از دسته سیم های مستطیلی شکل درطراحی و ساخت این کالا سبب شده است تا در زمان کار و جا به جایی بار دو ویژگی مثبت و کار کردی حاصل شود که عبارت هستند از : ایجاد سطح تماس عالی در لاستیک و دیگری نیز تقسیم بسیار مناسب فشار حاصله از بار با استفاده از کمک گرفتن از زاویه مناسب ریم است . این دسته از تایر ها در سایز های گوناگون با این برند برای بکار گیری در دستگاه لیفتراک موجود می باشد .

لیفت سنتر این افتخار را دارد که به عنوان عرضه کننده سراسری این محصول مکان ارائه آن با قیمت های فوق رقابتی را دارا بوده و امکان ارسال این کالا را برای سراسر کشور دارد ، لطفا قبل از خرید از مشاوره رایگان و حرفه از طریق تماس با واحد فروش بهره مند شوید .

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.