تجهیزات صنعتی و انباری دو گانه سوز در حقیقت همانند دیگر ادوات لیفتراکی مشتمل بر سیستم موتور ، سیستم انتقال قدرت ، لاستیک ، وزنه ، سیستم هیدرولیک ، دکل ، تجهیزات ترمز و ایمنی ، کابین و محافظ ، سیستم گرمایشی و سرمایشی ، منابع سوخت رسانی و تغیه و غیره می باشد . اصولا تجهیزات جدید تر و مدرن تری که در سالیان اخیر تولید و بهره برداری می شوتد مبتنی بر دکل هایی با زاویه دید کاملا باز مبتنی هستند و بر خلاف تجهیزات قدیمی تر که راننده دید مناسبی نداشت ، کاملا این ایراد را به نحو احسن بر طرف نموده اند و سبب افزایش ایمنی کاری و کاهش حوادث و تسلط بیشتر کاربر بر محیط اطراف شده اند .

مخازن سوخت این وسیله شامل یک سیلندر عملیاتی گاز مایع که می توانند تعداد دیگری کپسول سوخت نیز به عنوان ادوات ذخیره و کمکی داشته باشد تا در صورت اتمام مخزن گاز ، بلافاصله مخزن بعدی بدون فوت وقت و با رعایت اصول ایمنی تعویض شود تا کمتری خللی در کار دستگاه پیش نیاید و همچنین مخزن ذخیره و باک بنزین دستگاه می باشد . شایان یاد آوری است که سیلندر های ذخیره گاز در این وسیله به سیستم ایمنی ممانعت کننده از خطر انفجار و یخ زدگی تجهیز شده است .

این سری لیفتراک دوگانه سوز معمولا در ظرفیت های کاری و عملیاتی شامل 2 تن ، 2/5 تن ، 3 تن ، 3/5 تن ، 4 تن ، 5 تن و حداکثر 6 تن تولید و ساخته می شوند اما معمولا تا تناژ های 3 تن به صورت تحویل بدون فوت وقت و دیگر تناژ ها به صورت طی فرآیند سفارش گذاری کالا قابل عرضه می باشند . طراحی و عرضه این ماشین با هدف کاهش میزان مصرف سوخت های فسیلی و نیز کاهش سطح دی اکسید کربین  محیط زیست صورت پذیرفته است .

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.