در این بخش به ارائه مطالب کلی در خصوص مزایا و معایب دستگاه دو گانه خواهیم پرداخت ، ابتدا از مزیت ها و نکات مثب عمومی و خصوصی شروع می کنیم :

استفاده از سوخت کمتر تا حدود پنجاه درصد : این وسیله به دلیل طراحی و نحوه ساخت آن از این مزیت برخوردار است که با میزان مشابه سوخت با دستگاه دیزل تا دو برابر راندمان کاری بالاتری داشته باشد .

آلودگی زیست محیطی کمتر : این دستگاه به دلیل ماهیت سوختی که استفاده می نماید با کاهش ضریب آلایندگی زیست محیطی به بشریت در داشتن زیست بوم پاک تر کمک می نماید .

افزایش راندمان کاری : با توجه به تغییرات سوختی که در بالا تر اشاره شد ، زمان کاری آن نسبت به دستگاه های دیگر با اندازه سوخت مشابه بیشتر بوده و امکان حمل بار و داشتن ساعت کاری بالا تر را مهیا می کند .

ضریب راحتی بالا تر در استفادهاز دستگاه : این موضوع تابعی از طراحی و بند دستگاه است ولی به دلیل جدید تر بودن این وسیله معمولا به دلیل کاهش آلودگی صوتی و محیطی ضریب آسایش بالا تری برای کار بر و کار کنان در محیط فرآهم می کند .

آلودگی صوتی بسیار پایین : دستگاه گازی بنزینی نسبت به دستگاه دیزل تولید صدا و آلودگی صوتی کمتری دارد و معمولا بعد از دستگاه های برقی و الکتریکی که جز بی صدا ترین ها هستند در رتبه بعدی قرار می گیرد .

در این نوشته نکات مثب اختصاصی و عامی که به این سری ماشین آلات تعلق دارد مطرح شد اما قطعا دانستن نقاط ضعف و عیوب دستگاه و ارائه نمره کلی به جمع بندی هر دو فاکتور و دیگر عوامل مهم تصمیم گیری نظیر ، قیمت ، تناژ ، شرایط فروش ، فضای انباری ، محیط کاری و غیره در اتخاذ تصمیمی مثبت در فر آیند خرید دخیل می باشد .

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.