شرکت لیفتراک سازی وابسته به برند تویوتا ژاپن دستگاه های متنوع ای از لحاظ سوخت های تک و یا ترکیبی اعم از مواد سوختی فسیلی با آلایندگی بالا نظیر سوخت گازوئیل یا دیزل ، سوخت فسیلی با آلایندگی پایین نظیر گاز های فشرده طبیعی ، بنزین و حتی نیرو های محرکه پاک نظیر انرژی الکتریکی و دستگاه های باطری محور با امکان اتصال به شارژر و شارژ مجدد و همچنین سوخت های ترکیبی متفاوت در وزن های کاری و ظرفیت های حمل بار گوناگون تولید نموده است .

از جمله نو آوری های بسیار تاثیر گذار و کار آمد این برند ژاپنی ، دو سیستم ایمنی SAS  که شامل مواردی اعم از :

1 – سیستم کنترل کننده تعادل اکسل عقب ( جک هیدرولیکی )

2 – سیستم هماهنگ کننده به منظور چرخش چرخهای عقب بصورت 100 درصد

3 – سیستم عملکردی دکل به منظور نگهداشتن بار در حالتهای مختلف

4 – و تنظیم کننده حرکت شاخک ( بصورت انتخابی )

لیفتراک دوگانه سوز تویوتا

همچنین استراتژی ایمنی دیگری که از ابداعات لیفتراک تویوتا زاپن می باشد سیستم ایمنی OPS است که مربوطه به سنجش حضور راننده و اپراتور در پشت فرمان است که به سیستم عمل کننده لیفتراک این امکان را می دهد که با استفاده از حس گر ها و سنسور های مختلف در زمان اجرای عملیات کاری از حضور عامل انسانی در پشت فرمان دستگاه اطمینان حاصل نماید .

در حقیقت این سیستم عبارت است از : حس گر قفل کننده دکل ، قطع کن سیستم هیدرولیک در صورت ترک صندلی توسط اپراتور ( بصورت استاندارد ) .

لیفتراک برقی تویوتا 2.5 تن

علاوه بر موارد مذکور از شاخص هایی که باعث شده شرکت تویوتا بتواند به رتبه نخست در فروش لیفتراک تویوتا در طی سالیان متمادی در سطح جهانی دست یابد و نیز بتواند رتبه نخست خدمات پس از فروش را در میان رقبا کسب نماید ، در خقیقت عوامل کیفی و کمی هستند که باعث تمایز ویژه دستگاه نسبت به رقیبان خود می شود . این مشخصه ها عبارت هستند از :

کارایی و بهره وری بالا

قدرت مانور فوق العاده

سازگار با محیط زیست

سهولت در سرویس و عمر طولانی تر لیفتراک های تویوتا

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.