سری هشت لیفتراک تویوتا ژاپن اعم از لیفتراک دوگانه سوز تویوتا و لیفتراک دیزلی تویوتا علاوه  سیستم ایمنی SAS دارای سیستم دیگری نیز می باشد، تجهیزات ایمنی فوق الذکر در این قسمت توضیح جامع و کاملی داده شده است . اما سیستم جدید دیگری که بر روی این وسیله نصب شده است چیست و چه مزایای را برای کار بر و خود وسیله فرآهم می آورد ؟

این سیستم به نام Operator Presence Sensing System که به صورت مخف شده OPS نامیده می شود یکی از دلایل پیشتازی این برند در میان دیگر برند های سازنده می باشد، اما این سیستم دقیقا چه کاری انجام می دهد؟ این سیتم حفاظتی و ایمنی در صورتی که از طریق سنسور های بسیار حساس و پیشرفته خود احساس نماید که شخص راننده یا کاربر در محل مناسب برای حرکت و به کار گیری دستگاه حضور ندارد به صورت کاملا خود کار بارگیری وسیله و یا عملکرد جا به جایی خودرو و لیفتراک را متوقف می نماید تا مجدد اپراتور در محل مناسب که همان صندلی تعبیه شده در کابین راننده است قرا گیرد.

ترجمه لغت به لغت این تجهیزات بسیار پیشرفته و کار آمد عبارت می شود از سیستم تشخیص حضور راننده که به صورت مفصل در پاراگراف قبلی توضیحاتی داده شد. همچنین امکانات و مزایای ارگونومیک و مکانیکی دیگری علاوه بر امکاناتی که در نوشتار قبلی به آن پرداخته شد، برای یاری رساندن به عامل انسانی به منظور سوار و پیاده شدن از این مدل لیفتراک طراحی و پیاده سازی شده است. برخی از این تجهیزات عبارت هستند از:

دسته بزرگ یاری کننده کاربر در هنگام سوار و پیاده شدن به منظور حفظ تعادل و ورود و خروج کنترل شده به وسیله.

طراحی کابین و حفاظ به گونه ای که دارای فضای زیر پایی قابل توجه ای بوده و موجبات رضایت و راحتی راننده را در زمان استفاده و ورود و خروخ میسر می کند.

پیاده سازی صندلی های پیشرفته و بسیار راحت در سری 8 لیفتراک تویوتا با پشتیبانی سیستم نگهدارنده راننده به نام Operator Restraint System یا ORS.

شما خوانده محترم و خریدار گرامی می توانید با واحد فروش لیفتراک تویوتا به منظور دریافت مشاوره رایگان و بهره مندی از جدید ترین اطلاعات این کمپانی و تغییرات قیمتی و اقتصادی بازار مربوطه تماس حاصل فرمایید، با این مارک راحتی و کیفیت بی نظیر را تجربه کنید.

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.