در این نوشته که آدرس آن ذکر شده در رابطه با برخی از ویژگی های ممتاز و متمایز لیفتراک تویوتا 8f که شامل تمامی مدل های لیفتراک تویوتا برقی ، لیفتراک تویوتا دیزل و لیفتراک تویوتا دوگانه سوز است به صورت کامل تشریح و در مورد ان هاتوضیح داده شد و حتی برخی نمودار ها و عکسهای عینی و کارکردی نیز از این ویژگی های شاخص و متمایز نیز برای دریافت درکی روشن تر قرار داده شد . اما با توجه به اینکه لیفتراک تویوتا و مخصوصا سری های 8f و 7f آن در زمره برترین ها در میان دیگر دستگاه های مشابه قرار دارند ، تنها در یک نوشته محدود نمی توان به همه جزئیاتشان اشاره نمود .

یکی از ویژگی های خاص این مدل از ماشین های انبار داری که زیر مجموعه های فراوانی دارد، قابلیت های کار آیی آن هستند که شامل موارد ذیل می شوند:

  • چرخ فرمان ارگونومیک یا به اصطلاح دوست کاربر: استفاده و به کار گیری چرخ فرمان با قطر کم کاربری، دستگاه را برای راننده و اپراتور راحت تر کرده و سرعت عمل و همسان سازی محیط و ابزار کار را بافیزیک بدنی نیز افزایش می دهد.
  • نمایش گر چند منظوره: به کار گیری نمایش گر چند منظوره علاوه بر استفاده بهینه از فضای محدود کابین لیفتراک که به نوعی عملی هوشمندانه است، امکان ارائه اطلاعات گوناگون مفید در یک نگاه را برای راننده  وکار بر فرآهم می نماید.
  • معیار های ترکیبی: ابزار های ضرورری برای استفاده مفید و کارآ از دستگاه که به نوعی اطلاعات بسیار حساسی حتی در حفظ سلامت لیفتراک هستند نظیر نمایشگر سوخت، نمایشگر درجه حرارت آب و نمایشگر ساعت استفاده دستگاه به صورت دیجیتال و در موقعیت دسترس و دید مناسب در کابین برای اپراتور قرار داده شده اند.
  • قابلیت تعمیر پذیری راحت: استفاده از کاپوت بزرگتر در این مدل امکان دسترسی راحت و آسان به موتور دستگاه برای انجام تعمیرات لازم و بازرسی های ضروری را برای خدمات دهنده لیفتراک تویوتا فرآهم کرده است.

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.