یکی از محصولات بسیار مرغوب انبار داری که ساخت کشور آلمان نیز می باشد و این مهم خود مهر تاییدی بر کیفیت بی بدیل این لیفتراک می باشد، لیفتراک اشتیل آلمان است، طبق اطلاعاتی که توسط این شرکت در مورد تاریخچه آن عرضه شده است می توان فعالیت آن مجموعه را در حدود نود سال قبل رد یابی نمود. کیفیت عالی، خدمات مطلوب، قیمت رقابتی و موارد دیگر از جملع ماندگاری این مارک در بازار لیفتراک است.

مختصری از تاریخچه لیفتراک اشتیل آمان

تولید و ساخت این ادوات با این نام تجاری به سال هزار و نهصد و بیست میلادی در کشور آلمان و منطقه و شهر هامبورگ باز می گردد که با مدیریت به روز و بهره گیری از متد های علمی، دست اندرکاران این سازنده لیفتراک موفق شدند نام این شرکت را جهانی نمایند.

نقطه عطف این صنعت توسط برند اشتیل با تولیدات لیفتراک هیبریدی حداقل در درون این سازمان در سال 2016 متحول گردید و اکنون شاهد تولید انواع تجهیزات آلمانی این مارک هستیم که در ادامه به مدل های گوناگون آن خواهیم پرداخت.

انواع لیفتراک اشتیل آلمان

در کشور ما انواع مختلفی از تولیدات این سازنده توسط نمایندگی لیفتراک اشتیل عرضه می شود البته فروش لیفتراک اشتیل صفر توسط این شعب صورت می پذیرد و معمولا لیفتراک اشتیل دست دوم از قیمت پایین تر وطبیعتا ساعات کاری و استهلاک بالا تری نسبت به هم دسته های صفر خود برخوردار است.

البته شفاف و واضح است که استهلاک دستگاه کارکرده در تمامی قطعات از لاستیک و تایر تا ضاخک، موتور، دکل، سیشتم هیدذولیک جاری بوده و قطعا این امر نقطعه ضعفی در مقایسه با تجهیزات و لیفتراک نو اشتیل می باشد البته در این مورد بحث قیمت نقطه قوتی برای تجهیزات کارکرده است.

لیفتراک اشتیل دوگانه سوز

آلایندگی کمتر و استفاده از سیستم سوختی دوگانه سوز بنزین و گاز محور و دیگر مشخصاتی که در کاتالوگ دستگاه هست همگی از ویژگی های این ادوات است، این تجهیزات در انواع طرفیت های کاری تولید می شود اما لیفتراک دوگانه سوز 3 تن و لیفتراک دوگانه سوز 5 تن از محبوبیت خاصی برخوردار هستند.

 

در ادامه خواهیم خواند

ایمن نوشتار ادامه خواهد داشت و به بررسی دو گونه دیگر از محصولات این برند اشاره خواهیم کرد که شامل انواع دیزل و برقی و نیز گذری بر محصولات دیگر مرتبط با صنعت انبار داری است، همچنین شیوه های خرید و فروش و نیز نکات مثبت اشتیل را از نظر خواهیم گذراند، با ما همراه باشید.

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.