لیفتراک بائولی محصولی از شرکت Baoli می باشد که خود یکی از 6 زیر مجموعه ی تشکیل دهنده گروه کایون است. در خصوص گروه کایون به این مسئله باید اشاره نمود که این گروه در کشور آلمان واقع شده است و خود از 6 کمپانی و شرکت، شامل OM ، Fenvick ، Linde ، STILL ، Voltas و مجموعه Baoli تشکیل یافته است.

شرکت بائولی که توسط گروه کایون در نزدیکی شهر شانگهای تشکیل و تاسیس شد در راستا تحقق اهداف ار پیش تعیین شده با تولید انواع لیفتراک بائولی و بسیاری از فن آوری های جدید دنیای انبار داری نظیر استاکر ، ریچ تراک ، جک پالت ، یدک کش و غیره وارد دنیای انبار داری مدرن گردید.

این مجموعه انواع مختلفی از این ادوات را تولید و با خدمات مطلوب که منطبق با استاندارد ها و مولفه های خدماتی است در سطح جهان به بازار ارائه می نماید. انواع لیفتراک دیزلی ، دو گانه سوز مبتنی بر سیستم احتراق گاز و بنزین و دستگاه های برقی با اساس کار مبتنی بر باتری لیفتراک از جمله محصولات صادراتی در تناژهای مختلف است.

لیفتراک دیزلی بائولی با ظرفیت کاری 1/8 تن

این وسیله با عنوان مدل KBD18 در سبد تولیدات شرکت بائولی شناخته می شود و از ظرفیت 1800 کیلو گرمی یا همان یک تن و هشتصد کیلو گرم برای انجام وظایف حمل بار برخوردار است. سیستم هیدرولیکی بهینه شده به همراه پمپ های قدرت مند هیدرولیک سبب ایجاد راحتی برای کار بر می شوند. امکانات مثبت دیگر که از اصول ارگونومی برخوردار است صندلی های راحت با قابلیت تنظیم و هماهنگی با وزن راننده به همراه کمر بند ایمنی است.

لیفتراک بائولی دیزلی 18

کابین راننده از بهترین مواد اولیه برای ایجاد بستری ایمن به منظور انجام امور بدون نگرانی از آسیب دیدگی است هم چنین نمایشگر های به روز نیز در کابین نصب گردیده تا راننده در هر لحظه اطلاعات و داده های مفید را از وضعیت عملیاتی لیفتراک دیزلی بائولی دریافت نماید.

به منظور ایجاد ایمنی مناسب و استفاده از فید بک ها و نتایج و علل حوادث رایج در صنعت انبار داری که متضمن خسارات زیاد است، از سیستم بسیار پیشرفته خارج کننده گیر بکس از مدار حرکت در زمان بهره گیری از سیستم ترمز (نیم کلاچ)، استفاده شده است. همچنین بکار گیری سیستم فرمان هیدرولیکی با قابلیت ریگلاژ نیز از دیگر نکات مثبت این دستگاه است.

در انتها نیز به دو ویژگی کاربردی و مناسب دیگر این ابزاره اشاره خواهد شد و این نکته نیز نباید مغفول بماند که ویژگی ها و مشخصات دقیق فنی این وسیله نیز در پستی جداگانه بررسی می شود. این دو نکته عبارت هستند از به کارگیری سقف کابین با پوشش ضد آب به همراه طلق مخصوص و نیز امکان دسترسی راحت به رادیاتور لیفتراک از طریق دریچه مخصوص.

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.