مشخصات فنی هر لیفتراک از کلر آمد ترین ها جهت کسب اطلاعات صحیح است. این موضوع سبب تجزیه و تحلیل بهتر و نیاز سنجی متناسب برای مشتری می گردد. با توجه به اهمیت این موضوع مشخصات لیفتراک کوماتسو 10 تن دیزل را بررسی خواهیم نمود. این اطلاعات مختص سری EX50 خواهد بود. البته این دسته از ماشین آلات با این کد فنی دستگاه های بین 10 تن الی 16 تن را در بر میگیرد. این کاتالوگ لیفتراک مستقیم از خود شرکت کوماتسو گرفته شده است که از طریق لینک مربوطه قادر به مشاهده ان خواهید بود.

آشنایی با جنبه های مختلف فنی مشخصات لیفتراک کوماتسو 10 تن

در مختصات فنی که تحت عنوان کاتالوگ شناخته می شود موارد گوناگون در قالب گروه های مشخص بررسی می شوند. طبیعی است که بررسی دقیق همه این آیتم ها در یک نوشته نخواهد گنجید لذا برخی از این سرفصل ها بررسی می شوند. در هر سر فصل زیر مجموعه های معینی نیز تعریف و از منظر عددی مشخص خواهند شد.

در نگاهی اجمالی این سرفصل ها شامل این موارد است:

  • ویژگی های عمومی
  • مشخصات وزنی
  • لاستیک لیفتراک
  • ویژگی های ابعادی
  • شاخصه های عملکردی
  • باطری لیفتراک
  • ویژگی های استفاده از دستگاه در هنگام رانندگی
  • سایر مولفه ها

ویژگی های عمومی لیفتراک کوماتسو 10 تن

مدل لیفتراک کوماتسو اولین موردی است که باید بررسی شود. مدل مئ نظر ما در این نوشتار FD100-8 می باشد. این مورد سبب شفاف شدن اطلاعاتی است که درادامه می آید تا خریدار دقیقا آگاهی داشته باشد با چه دستگاه به خصوصی روبرو است. نیروی محرکه و موتور سوار شده بر روی آن از نوع دیزلی با سوخت گازوئیل است.

نوع کاربری که بیشتر به نحوه قرار گرفتن اپراتور مربوط است، به صورت مشسته بر روی صندلی است. حداکثر میزان بار گیری مجاز برای آن 10000 کیلوگرم یا 10 تن برابر با 22000 پوند است. مرکز بار در این وسیله برابر با  600 میلی متر یا 24 اینچ است.

مشخصات لیفتراک کوماتسو 10 تن

لاستیک لیفتراک کوماتسو

تایر که جنس لاستیک ساخته شده و به همین نام شهرت یافته عامل مهم دیگر است. بدون وجود این کالا حرکت معنایی ندارد. حتی در صورت صحت و سلامت دستگاه هیچ کاری انجام نخواهد شد. این کالا دارای ابعاد مشخص است. در جلو و عقب این لیفتراک از سایز 20-9.00 استفاده شده است.

نوع لاستیک لحاظ شده از نوع پنوماتیک یا بادی است که با تیوب کاربری دارد. در این دستگاه از چهار حلقه تایر استفاده می گردد. البته برخی دستگاه ها امکان استفاده دو جفت تایر در محور جلو را هم دارند. سایر مشخصات لیفتراک کوماتسو 10 تن در نوشته بعدی بررسی می شود.

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.