مشخصات کیفی لیفتراک بائولی به صورت کامل در لینک زیر بررسی شده است. بسیاری از آیتم های این برند بر اساس استاندارد های جهانی لحلظ شده است. رقابت در بازار های جهانی برای سازندگان امروزی اهمیت زیادی دارد. البته موضوع محوری این نوشته و نوشته قبلی که در قسمت پایین تر لینک آن قید شده است، بررسی لیفتراک بائولی دیزلی 1/8 تن که با عنوان KDB18 شناخته می شود، می باشد.

نوشتار نخست در خصوص لیفتراک بائولی دیزلی 1/8 تن

اگر از تاریخچه فعالیت های این تولید کننده مستقر در کشور چین عبور کنیم، که اطلاعات کامل تری را می توانید از خود وب سایت اصلی برند بائولی مشاهده نمایید، وِزگی های فنی را تا جایی که امکان دارد بررسی می نماییم. اما به صورت اجمالی در مورد این سازنده تجهیزات انباری بادی گفت که یکی از 6 زیر مجموعه گروه کایون آلمان است. تمامی محصولات این برند بایستی ضرایب استندارد را کسب نمایند.

Baoli Forklift

 مقدمه ای بر مشخصات لیفتراک بائولی دیزلی KBD18 

به صورت استاندارد مرجع اصلی بررسی شاخص ها و آیتم های فنی ماشین آلات، کاتالوگ و اطلاعات ارائه شده توسط سازنده است. در این مورد به خصوص نیز  به منظور جلوگیری از بروز خطا، همین منابع مورد استفاده قرار گرفته اند. کاتالوگ های فراسی اخذ شده از نمایندگی لیفتراک بائولی منبع اطلاعات این تنوشتار می باشد.

لیفتراک بائولی دیزلی 18

معمولا سازندگان لیفتراکم برای راحتی در طبقه بندی دانش و دسترسی راحت تر از گروه بندی اطلاعات استفاده می نمایند. این گروه بندی در بر گیرنده سر فصل های اصلی مرتبط با دستگاه می باشد. بررسی اجمالی این مفاهیم می تواند اطلاعات بسیار کاربردی را در انتخاب دستگاه مطلوب داشته باشد. این آیتم ها در بر گیرنده چندین زیر مجموعه است. نگاهی گذرا به این اعداد و مفاهیم کار تطابق مابین نیاز کاربر و مشخصات دستگاه را بسیار تسهیل می نماید.

پیش فرض هایی در این گروه بندی های فنی مد نظر است. موضوعاتی چون ابعادی لیفتراک، ویژگی های کاربردی نظیر خاصیت شیب روی، مشخصات دکلی،  شاخص های موتوری و هیدرولیکی، موارد کاربردی و غیره در این زمره قرار دارند. بعضا تجهیزات جانبی و سفارشی لیفتراک نیز در بررسی های فنی با اولیوت کم تر نیاز به آنالیز دارند.

بررسی های آتی لیفتراک بائولی

درست است که هدف و فلسفه کاربردی کاتالوگ ها و بروشور ها ارائه اطلاعات فوری می باشد. اما بررسی عمیق عددی و مفهومی آیتم های قید شده نیاز به زمان مطالعاتی بیشتر دارد. لذا مبنا را بر این قرار دادیم که آنالیز ریاضی و توضیحات کامل فنی را در قالب نوشته ای جداگانه ارائه نماییم.

در نوشتار آتی قطعت تمامی سرفصل های مورد اشاره در بالا به صورتی بسیار دقیق بررسی می شوند. چنانچه نیاز به نشاوره فوری و راهنمایی رایگان دارید این امکان برای شما پیش بینی شده است که با واحد فروش و مشاوره تماس حاصل فرمایید. قطعا مشورت قبل از خرید لیفتراک تاثیر چشم گیری در انتخاب های بهینه واهد داشت.

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.