اگر بخواهیم انواع لیفتراک را دسته بندی کنیم، و دستگاه ها را بر اساس رایج ترین ها و پر مصرف ترین ها از نظر تعداد مصرف کننده تقسیم کنیم، بر اساس تجارت موجود لیفتراک 3 تن به خصوص لیفتراک 3 تن دیزل و گاهی نیز لیفتراک 3 تن دوگانه سوز است. از گستردگی آماری بیش تری برخوردار است. شاید دلالیل زیادی در این موضوع، یعنی توزیع آماری بالا تر این مدل تاثیر گذار باشد. اما قطعا تعدادی از این دلایل از محتمل آماری بالا تری برخوردا هستند. در این نگارش به بررسی خود لیفتراک 3 تن دیزل و معرفی آن می پردازیم و برخی از این علل استفاده بالا را لحاظ می کنیم. با ما همراه باشید.

تاکیدی که در این دستگاه قابل توجه است، تاکید بر وزن عملیاتی وسیله است. این موضوع اشاره به این امر دارد که ظرفیت حمل بار در این مدل تجهیزات سه تن یا سه هزار کیلو گرم می باشد. شاید بتوان این طور برداشت کرد که بسیاری از محموله ها و بار هایی که حمل می شود، در بسیاری از صنایع، ا این عدد و حواشی آن تبعیت می کند. از طرفی مانور بالا و فوق العاده لیفتراک 3 تن دیزل نیز نباید مغفول بماند.

معرفی لیفتراک 3 تن دیزل

این وسیله یکی از لیفتراک ها و ماشین های انبار داری می باشد. در دسته کاری با ظرفیت متوسط قرار می گیرد. ظرفیتی که توانایی بار برداری و بالا بری دارد البته تا میزان ارتفاع استاندارد را می توان سه هزار کیلو یا سه تن برآورد نمود. در این مورد ما با دو مقوله هویت ساز مواجه هستیم. اگر به نام دستگاه لیفتراک توجه کنیم دو مورد را مشاهده می کنیم، اول لیفتراک بودن دستگاه و دوم وزن آن که 3 تن می باشد. ولی قسمت سومی هم لحظ شده است. استفاده از موتور های دیزلی که مزایای خاص خود را به همراه می آورد.

پس سه شاخص لیفتراک ، تناژ عملیاتی که قطعا با لحاظ وزن خود دستگاه بالا تر از وزن اسمی می باشد، موتور های دیزلی پر قدرت مطرح هستند. هر سه مورد شاخص های اصلی در تفکیک موارد و تجهیزات از یکدیگر می باشند و وزن سنگینی نیز در اولویت بندی ها دارند. حال باید دانست که چنین وسیله ای چه امکاناتی را به همراه می آورد.

لیفتراک 3 تن دیزل

لیفتراک 3 تن دیزل

ویژگی های لیفتراک 3 تن دیزل

قدرت بالا به خاطر مشخصات موتوری مخصوص که هر برندی گاها و بعضا از تجهیزات موتوری متفاوتی استفاده می نماید نکته کلیدی در این وسایل است. مثلا گاهی از موتور هیوندای، بعضی اوقات از موتور ایسوزو و سایر موتور ها استفاده می شود. موتور اهمیت زیادی برای خرید لیفتراک 3 تن دیزل دارد. مانور پذیری بالای دستگاه هم خود مزید بر علت می باشد. در بسیاری از سالن ها و محوطه های کاری از بنادر گرفته تا انبار های سقف دار و چهار دیواری، این وسیله امکان عملیاتی شدن دارد. شاید در مبحث آلایندگی کمی صاحبان و کار بران دستگاه با مشکلاتی روبرو شوند. معمولا این تجهیزات از توان نقد شوندگی بالایی برخوردار هستند، شاید این مورد مربوط به مباحث فنی نباشد اما در مسائل مالی از ضریب توجه بالایی برخوردار است. لطفا جهت مشاوره با ما در تماس باشید. لیفت سنتر بهترین ارائه دهنده دستگاه لیفتراک.

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.