لیفتراک کوماتسو برای بسیاری از کاربران ماشین های انباری بسیار آشنا می باشد. این برند علاوه بر تولید انواع لیفتراک کوماتسو که از بالا تری میزان محبوبیت در میان کاربران و مالکان برخوردار است، تولید تجهیزات سنگینی که در صنایع معدنی، ساختمانی، راه سازی نیز مورد استفاده قرار می گیرند را نیز در کارنامه خود به ثبت رسانده است. این تجهیزات که کیفیت آن زبان زد عام و خاص است شامل انواع لودر، بیل مکانیکی و غیره می باشد. هدف از این نوشته بیشتر معرفی محصولاتی انباری با تاکید بر لیفتراک است که امکان تهیه آن ها از نمایندگی لیفتراک کوماتسو وجود دارد.

این تولید کننده ابزاره های صنایع سنگین و همین طور انباری، در کشور ژاپن واقع شده است و در همین کشور نیز کار خود را با سر لوحه قرار دادن سخت کوشی و توجه مداوم و کیفیت و بهینه سازی آغاز نموده است. به جهت سیاست های صحیح اقتصادی و تولیدی که این کمپانی بر آ ن ها تاکید و تکیه کرده بود خیلی زود توانست به برندی با گستره بازاری در سطح جهان تبدیل شود. لذا علاوه بر بازار داخلی خود کشور ژاپن بسیاری از مصرف کنندگان در سطح جهانی نیز مشتری این سازنده هستند.

موضوعاتی که سبب جذا کاربران و استفاده کنندگان و به دنبال آن مالکان و خریداران لیفتراک به برند کوماتسو می شود را شاید باید در کیفیت، توسعه مداوم، خدمات مناسب و آشنایی بسیاری از تعمیر کاران با این مدل لیفتراک ها جست و جو نمود. بهترین روش تهیه این دستگاه خرید آن از نمایندگی لیفتراک کوماتسو می باشد. البته این موضوع بیش تر در حواشی لیفتراک صفر کوماتسو می گردد. لیفتراک دست دوم کوماتسو را نیز می توان از مصرف کنندگان و یا فروشندگان دست دوم خریداری نمود.

آشنایی با انواع محصولات متنوع لیفترک کوماتسو

این شرکت به جهت هماهنگ سازی خود با نیاز های زور افزون و متغییر صنایع گوناگون هموار تولید انواع لیفتراک کوماتسو را در دستور کار داشته است. این تنوع در آیتم های گوناگون خود نمایی می کند. انواع تولیدات با قابلیت تردد و بار گیری در محیط های بسته با محوریت کانتینر ها تا انواعی که فاقد این قابلیت به دلیل فقدان ادوات جانبی هستند و از قیمت های کمتری برخوردار هستند در این دسته بندی ها جای دارند. داشتن انواع مختلفی از دکل های تک، دو، سه و چهار مرحله که با هدف سازگاری بیش تر از نظر کار کرد طراحی و تولید شده اند سبب افزایش دامنه انتخاب های خریداران با معیار قرار دادن ویزگی های محیطی می گردد.

بهتر است از حواشی دور شده و به مهم ترین آیتم در ایجاد گروه های متنوع این محصول توجه داشته باشیم:

لیفتراک کوماتسو

لیفتراک کوماتسو

لیفترک کوماتسو دیزل

از معروف ترین ها و محبوب ترین های کوماتسو این مدل می باشد. استفاده در فضای کاری با محیط های باز که لزومی به داشتن استاندارد های آلایندگی دقیق ندارد اما قدرت و ماندگاری بالایی را طلب می کند از مشخصات این مدل ها می باشد. داشتن دستگاه هی مختلف از 1 الی 40 تن نیز گستره وزنی و عملیاتی بسیار مطلوبی را فرآهم نموده است.

لیفتراک کوماتسو دوگانه سوز

استفاده از سوخت های گاز و بنزین با قابلیت کاهش آلایندگی و تردد در اماکن سر پوشیده از مشخصات بارز این محصول است. تناژ های کاری این محصول نیز تنوع قابل توجهی دارد.

لیفتراک کوماتسو برقی

این تجهیزات با بهره گیری از نوین ترین فن آوری ها و سوخت های پاک، کمک شایانی به صنایع پاک می نماید. محدودیت تناژ از معایب این دسته است.

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.