بهترین روش برای معرفی انواع گوناگون لیفتراک ها بررسی تفصیلی و به ترتیب هر یک می باشد. این بار نیز به یکی دیگر از تجهیزات انبار داری به نام، که در میان اهل فن، تعمیر کاران، رانندگان لیفتراک و مالکان شناخته شده است خواهیم پرداخت. لیفتراک هلی محصولی با کیفیت از کشور چین. انواع لیفتراک هلی را نیز به صورت کلی مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهیم داد و از تجارب مثب و مفید خرید لیفتراک هلی از نمایندگی لیفتراک هلی برای شما خواهیم گفت. پس لطفا با ما همراه باشید تا بیشتر با این کمپانی تولید کننده ابزاره های حمل بار آشنا شوید.

بهتر است قبل از پرداختن به محصولات متنوع تولید شده توسط این شرکت به تاریخچه مختصری از آن بپردازیم . سپس وارد بررسی لیفتراک های تولیدی آن شویم. به این ترتیب پس زمینه مناسبی هم نسبت به آن چه این سازنده از گذشته تا کنون در پیش گرفته خواهیم یافت. آیتم ها و موارد متعددی وجود دارند که به ترتیب در متن زیر به آن ها اشاره خواهد شد.

آشنایی با لیفتراک هلی

کمپانی هلی برای اولین بار در سال 1958 میلادی فعالیت تولیدی و تجاری خود را آغاز نمود. امروزه این شرکت با به کار گیری جدید ترین متد های مدیریت نوین و با تکیه بر ایجاد و طراحی محصولاتی با کیفیت توانسته است جایگاهی شایسته و بایسته برای خود هم در سطح داخلی کشور چین و هم در سطح بازار های گسترده جهانی فرآهم نماید.طبق محاسبات و برآورد های کارشناسان این شرکت با توجه به وسیع بودن بازار هدف سالانه ظرفیت تولید یک صد و بیست هزار دستگاه تجهیزات لیفتراک را دارا می باشد. البته توان تولیدی آن مجموعه فقط مختص به تولید لیفتراک نیست. تجهیزات دیگری نیز از جمله پالت تراک، استاکر و غیره نیز برای تکمیل شدن سبد محصولات ساخته و پرداخته می شوند.

این تولید کننده محصولات حمل و بالا بری کالا، با استفاده از الگو های مناسب جهانی توانسته خود را به اولین تولید کننده لیفتراک کشور چین تبدیل نماید. هم چنین رتبه بهبود یافته جهانی آن نیز پشتیبان بهبود وضعیت بازار هدف برای برند هلی بوده است. جای داتن در بین 10 تولید کننده نخست جهانی نکته بسیار حائیز اهمیتی می باشد.

لیفتراک هلی

لیفتراک هلی

شرح مختصری از انواع لیفتراک هلی

این کمپانی به عنوان یکی از برترین های تولید کننده کشور چین سعی کرده است تمامی نیاز های صنعتگران را مد نظر داشته باشد. این نکته را چگونه می توان کشف نمود؟ بسیار ساده است. با توجه به محصولاتی که از خروجی این کارخانه به بازار وارد می شوند جواب بسیاری از پرسش ها را می توان یافت. هلی با تدارک دیدن طراحی، ساخت و عرضه انواع لیفتراک هلی در تناژ های سبک، متوسط و سنگین، تنوعی بسیار فراخ را برای انتخاب در اختیار مصرف کنندگان قرار داه است. صنایعی که نیاز به استفاده از تجهیزات سبک به دو دلیل وزن باری و عملیاتی سبک و ابعاد کوچک دستگاه برای حرکت و جا به جایی در محیط های انباری کوچک خود دارند می توانند از لیفتراک های سبک استفاده نمایند.

گزینه دیگری که در مجموعه محصولات و سبد کالایی این برند می توان مشاهده نمود، توجه به انواع نیرو های پیشران رایج  و مدرن است. برای لیفتراک هایی که نیاز به قدرت بیشتر و کار در محیط های باز دارند سوخت گازوئیل را استفاده می نمایند، موتور های دیزلی را تدارک دیده و لیفتراک دیزلی هلی را روانه بازار کرده است. همین طور برای تجهیزاتی که همزمان به قدرت متوسط و آلایندگی کمتر احتیاج دارند، استفاده از موتور های دوگانه سوز مبتنی بر گاز و بنزین را تدارک دیده و انواع لیفتراک هلی دوگانه سوز را تولید کرده است. لیفتراک هلی برقی نیز سازگا با محیط زیست و بدون آلایندگی محصولی دیگر از محصولات مختلف این سازنده است. جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.