شرکت Komatsu در سال 1921 در شهر کوماتسو ژاپن تاسیس شد . کوماتسو یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده محصولات و خدمات متنوع صنعتی است. گروه Komatsu علاوه بر این که یکی از مجریان بین المللی در زمینه تجهیزات ساخت و ساز و استخراج معادن است ، در زمینه های دیگری مانند ساخت و تولید تجهیزات جانبی (قطعات انواع ماشین های سنگین) ، ماشین های حمل و نقل ، ماشین آلات صنعتی و ماشین آلات راهسازی مشغول به کار فعالیت است.
نام واقعی ” کوماتسو ” به زبان انگلیسی به عنوان ” درخت کاج کوچولو ” ترجمه می شود و طبق افسانه ، به اواسط دوره “هین” ( 794 – 1192 ) می رسد .
در آن زمان ، کاظم راهب امپراتور ، هنگام گردش در منطقه هوکوریکو ، یک نهال کاج را بنا کرد و منطقه ای که در آن رشد کرد ، به نام ”  komatsubara ” ، کوماتسوبارا ( کاج کوچک باغ ) بود.  گفته می شود این نام به کوماتسو ” Komatsu ” کوتاه شده است . اولین آرم انتخاب شده برای نشان دادن شرکت تازه تأسیس کوماتسو نیز این درخت کاج کوچک را نمادین کرد .
Komatsu با سیاست های مشتری مداری و ایجاد اطمینان و اعتماد جهانی ، متعهد به ارائه محصولات ایمن ، خلاق و همچنین خدماتی است که به بهترین وجه نیازها و انتظارات مشتریان خود در سراسر جهان را برآورده می کند . کوماتسو ، دومین تولید کننده بزرگ ماشین آلات صنعتی در سطح جهانی است . این نوشته ادامه دارد …

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.