در میان محبوب ترین های صنایع انبار داری، دستگاه لیفتراک خود از طرفداران زیادی برخوردار است. در حقیقت شاکله اصلی این صنعت بر روی این ابزاره و ماشین بسته شده است.

اما چنانچه قصد داشته باشیم چنین بررسی را (بررسی و تحلیل میزان محبوبیت و علل آن) در میان لیفتراک ها انجام دهیم قطعا نتایج جالبی خواهیم یافت.

یکی از بالاترین پراکندگی های آما ی در نمودار تقاضا از آن لیفتراک دیزلی است و در این نیز لیفتراک دیزلی 3 تن از محبوبیت به سزایی برخودار است.

مشخصات لیفتراک دیزلی سه تن

علت محبوبیت بی حد و اندازه این وسیله را شاید بایستی در تناژ های پالت ها و بار هایی که مشتریان جا به جا می کنند جست و جو کرد. البته موتور های قوی که از توان و قدرت بی نظیری بهره می برند نیز تاثیر خود را بر این موضوع نهاده اند.

ابعاد مناسبی که این لیفتراک دارای آن می باشد این امکان را به آن می دهد که در سالن ها و انبار های استاندارد به راحتی تردد نماید. این امر به موجبات شعاع چرخ و قطر چرخ کم  و مناسب و همین طور به خاطر راحتی حرکت و مانور پذیری لیفتراک میسر می گردد.

داشتن دکل های متنوع به خصوص انواع کوتاه با قابلیت داخل شدن در کانتینر و بارگیری از آن مزیت دیگری است. داشتن مراحل دکل مختلف نظیر دکل دو مرحله ای، دکل سه مرحله ای، دکل چهار مرحله نیز گزینه های متفاوتی را برای انتخاب خریدار لیفتراک میسر کرده است.

شاخک های قوی که از مراحل مختلف تست های فنی و کیفی عبور کرده اند بر روی این لیفتراک نصب شده است. وجود چنین تجهیزاتی علاوه بر اینکه به ماهیت اسمی دستگاه حقیقت می بخشد، ایمنی بیشتر را در هنگام بارگیری فرآهم می نماید.

سایر ویژگی های مهم و مختصات تکنیکال دستگاه های این چنینی لیفتراک برای آگاهی بخشی بیشتر مصرف کنندگان این کالا در کاتاوگ آن توسط سازنده درج شده است. مشخصات مهمی چون سیستم انتقال قدرت گرفته تا موارد کم اهمیت تری مانند نوع لاستیک و تایر لیفتراک.

انواع لیفتراک دیزلی

طبیعی است که با ایجاد تقاضا برای کالایی از طرف متقاضیان، تولید کنندگان و فروشندگان نیز از یمت عرضه برای ایجاد تعادل در بازار اقدام کنند.

شرکت های گوناگونی از سراسر جهان اقدام به تولید لیفتراک 3 تن دیزلی می نمایند. با گسترش تولید نمایندگی لیفتراک و عوامل فروش و عرضه کننده خدمات نیز بیشتر می شوند.

از معروف ترین برند های سازنده و تولید کننده این مدل به دو گروه می توان خاطر نشان شد. سازندگان لیفتراک ایرانی نظیر سپاهان ، سهند ، آریا و غیره که در داخل کشور اقدام به تولید این مورد می نمایند. از برند های خارجی نیز می شود به تویوتا ژاپن، کوماتسو ، میتسوبیشی ، نیسان ، ایسوزو ، هیوندای ، دوو دوسان ، سوسانگ ، اشتیل ، یوهانریش ، لینده ، هایستر ، کاتر پیلار و غیره اشاره داشت. جهت مشاوره خرید لیفتراک با ما تماس بکیرید.

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.