سبد محصولاتی و کالایی هیوندای از تنوع خاصی برخوردار است. یکی از خاص ترین های این پکیج، لیفتراک برقی هیوندای می باشد. این دستگاه با مقاصد مخصوص کاری طراحی و ساخته شده است که همگی مبتنی بر ویژگی های نوآورانه آن بوده. در میان طیف نه چندان وسیع ادوات انبارداری برقی، لیفتراک 2 تن برقی هیوندای را انتخاب کرده ایم تا تحلیل جامع ای از آن فرآهم آوریم.

ویژگی های قابل مطرح شدن برای این لیفتراک در دو گونه جای می گیرند. این دو دسته شامل گستره ای از مولفه های عمومی و شاخصه های اختصاصی می باشند. هر کدام از این دو دسته را در قابل یک سر فصل نگاهی خواهیم انداخت و سپس به نحوه خرید لیفتراک هیوندای اشاره خواهیم کرد.

لیفتراک هیوندای برقی 2 تن

مشخصات لیفتراک هیوندای 2 تن برقی

گفته شد که مشخصات این وسیله در قالب دو گروه عمومی و اختصاصی جای می گیرند. هر کدام از این دو نوع توضیحات منحصر به فرد خویش را دارند. از تعاریف اولیه دستگاه الکتریکی گرفته تا موارد کوچکی مانند شاخک، تایر، موتور، گیر بکس و غیره در این دو دسته می گنجند.

مشخصات عمومی

لیفتراک برقی تحولی در صنعت انبار داری بود. برنامه ریزی برای ساخت این نوع تجهیرات بر اساس نیاز های خاص صنعت صورت پذیرفت. برخی از مشاغل به جهت ماهیت خاص خود نیاز به ابزاره هایی داشتند که هم بتواند بار های سنگین را که خارج از توان انسان بود حمل کند و یا در قفسه ها قرار دهد. از طرفی هم نیاز بود که آلودگی کمتر و حتی در حد صفر به خاطر سلامت نیروی انسانی و جلوگیری از بیماری و یا حساسیت بالا و آسیب پذیری از انرژی های روتین استفاده نشود.

لیفتراک های برقی برای پاسخگویی به این گزاره ها آماده عرضه به بازار شدند. دستگاه هایی فاقد آلودگی ذرات و صوتی که مطابق با شرایط بهبود سلامت عوامل انسانی و کالاهای بهداشتی، آرایشی، خوراکی و دارویی بودند. تعمیرات و هزینه نگهداری پایین و عیب یابی سریع به سرعت این وسایل را محبوب کرد.

مشخصات اختصاصی

این لیفتراک تولید برند معروف و معتبر هیوندای از کشور کره جنوبی می باشد. مدل این دستگاه Hyundai 20B- 9 در منابع مربوطه ذکر گردیده است. معمولا مدل های انواع لیفتراک در یک دامنه زمانی با تغییراتی از کوچک تا متوسط تغییر می نماید.

انرژی و منبع مورد بهره بردای به منظور تامین نیروی محرکه این لیفتراک برقی چنانچه از نام آن آشکار است، الکتریسیته است. این اینرژس برق از طریق سیستم باطری لیفتراک برقی و شارژر لیفتراک برقی در یک سیکل مشخص باز تامین و احیا می شود.

در اصلاح فنی و در میان کاربران اضطلاحی وجود دارد به نام ظرفیت کاری یا وزن عملیاتی که این امر جدای ار وزن خود لیفتراک است. بل بررسی اطلاعات رسمی شرکت هیوندایی در مورد این لیفتراک که در داخل کاتالوگ است این آیتم دو تن یا دو هزار کیلوگرم لحاظ گردیده است.

این لیفتراک الکتریکی از دکل سه مرحله ای یا سه کشو بهره می برد. حداکثر ارتفاع ریچ این ابزاره 5040 mm در طراحی و ساخت مد نظر قرار داده شده. شاخک لیفتراک نصب شده عدد 1050 mm را نشان می دهد. عرض لیفتراک و شعاع گردش و چرخش آن به ترتیب 1105 و 1810 mm است.

نتیجه گیری نهایی خرید لیفتراک

بهترین راه ممکن برای خرید لیفتراک هیوندای مراجعه به نمایندگی لیفتراک هیوندای است. کارشناسان حرفه ای که دوره های متناوب حین کار را گذرانده اند، به روز ترین و آپگرید ترین داده ها را در اختیار خریداران قرار می دهند. دریافت استعلام قیمت لیفتراک هیوندای به صورت کتبی و شفاهی نیز از این طریق میسر می گردد.

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.