از ره آورد های صنعت انبار داری از شرق آسیا و از کشور کره جنوبی لیفتراک دوو نام می برند، گاهی این این دستگاه تحت عنوان کامل تری یعنی لیفتراک دوو دوسان یا لیفتراک دوسان نیز نام برده می شود.

بازار بسیار پر رقابت کشور کره که حتی دامنه های این رقابت ها را به خارج از مرز های این کشور گسترانده نیازمند هوش تجاری بالایی است.

دوو نیز مانند دیگر همگامان خود در این عرصه نظیر هیوندای و سوسانگ سعی در رعایت استاندارد های بالای تولیدی و خدماتی دارد.

آشنایی با لیفتراک سازی دوو

هر شرکتی در هر زمینه ای که فعالیت نماید از نقطه زمانی و مکانی معینی فعالیت خود را آغاز نموده است. شرکت دوو کره جنوبی نیز از این قانون مستثنی نیست.

به سال های دهه 1960 میلادی واردات ادوات انباری به کشور کره جنوبی آغاز شد. فراوانی رو به رشد نیاز های صنعتی سبب شد تا پایه های کارخانه صنایع سنگین دوو با هدف پاسخگویی به این درخواست ها در سال 1976 پایه گذاری شود.

تقریبا در شال1978 بستر های فنی و سخت افزاری و بنیان های کارخانه لیفتراک با برند دوو تکمیل شد. سخت کوشی با تکیه بر آموزش و بهبود مداوم کیفیت راه را برای حرکت در جهت کسب سهم بازار داخلی و سبب خارجی مهیا نمود.

لیفتراک دوو

لیفتراک دوو

در رابطه با برخی از رقبای جدی این برند که از اتفاق هم وطن هم هستند می توانید در این قسمت مطالعه داشته باشید. با ورود به عرصه تجارت پ حرکت مثبت، این شرکت موفق شد حتی تا نود درصد سهم بازار را از آن خود کند.

با ورود به ده هشتاد میلادی و در پیش گرفتن روند شدید تر کار و بهبود تکنولوژی، جایگاه این برند تقویت شد. به سال 1981 میلادی از طرف شرکت کاتر پیلار آمریکا پیشنهاد همکاری به این مجموعه عرضه شد. در سال 1984 کارخانه جدید با فن آوری با امکان ارائه محصولات بهتر ایجاد شد.

آغاز فروش گسترده لیفتراک دوو در سطح جهانی به سال 1993 باز میگردد. به جایی که شبکه جهانی فروش و خدمات پس از فروش شروع به فعالیت نمود.

انواع لیفتراک دوو

شما می توانید برای تهیه لیفتراک دوو دوسان به نمایندگی این برند مراجعه نمایید. همچنین به جهت تسهیل در فروش و دریافت خدمات عاملیت هایی نیز برای این برند کره ای لحاظ و در نظر گرفته شده است. پس بهترین راهکار برای خریدی مطمئن مراجعه به مبادی رسمی و معتبر است. همچنین بهره مندی از گارانتی و وارانتی طلایی و رضایت بخش برای مشتریان نیز از نکات مثبت است.

دو دسته لیفتراک دوو در کشور ما به فروش می رسند. البته اسن موضوع جدای از سوختی است که لیفتراک استفاده می کند. انرژی های مختلف نظیر دیزلی، برقی، دوگانه سوز و گازی در تمام این دو مدل استفاده می شود. این مدل ها شامل لیفتراک های چینی و کره ای این برند است.

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.