اگر مقالات ما را دنبال کرده باشید قطعا با لیفتراک سازان داخلی که سازنده و عرضه کننده لیفتراک ایرانی هستند آشنا هستید. تعدادی از این تولید کنندگان را معرفی کردیم. محصولات شاخص آن ها را آنالیز نمودیم. بهترین ویژگی های هر یک را هم مورد بررسی تفضیلی قرار دادیم.

از اولین پیشگامان صنعت انبار داری و تجهیزات وابسته شرکت لیفتراک سازی سهند تبریز است. این شرکت سالیان متمادی است که در گروه اولین های این زمینه قرار دارد. شما حتی.می توانید به آدرس اینترنتی شرکت سهند نیز مراجعه کنید. این امر می تواند برای کسب اطلاعات بیشتر مفید باشد.

اگر قصد دارید تا اقدام به خرید لیفتراک سهند نمایید با ما همراه باشید تا بیشتر با نکات کلیدی تامین کالا آشنا شوید.

خرید لیفتراک سهند

نکاتی برای خرید لیفتراک سهند

به هر حال نباید از این نکته غافل شد که سهند نیز در زمره لیفتراک ها قرار دارد. این یعنی از تمامی قوانین حاکم بر آن ها تبعیت می نماید. پس مشتریان نیز برای تهیه دستگاه باید با این قواعد آشنا باشند.

اولین نکته که خریدار سهند باید به آن توجه کند وزن است. این موضوع در دو دسته قابل بررسی است. وزن خود لیفتراک که شامل کلیت وزن دستگاه با کانترویت یا وزنه تعادلی است. علاوه بر این وزن بار را هم گاهی باید به دستگاه اضافه کرد. وزن خود بار هم که نیازی به توضیح بیشتر ندارد.

برای کمک بیشتر وزن کلی دستگاه بدون بار در راهنمای لیفتراک قید می شود. وزن دستگاه بدون بار و با لحاظ کردن بار نیز مهم است. گاهی نیاز است دستگاه در طبقات حرکت کند. ابعاد ماشین مورد دوم است. طول و عرض و ارتفاع دستگاه که سبب محاسبات شعاع گردش می گردد.

با داشتن اندازه دستگاه محاسبه فضای ضروری برای حرکت در سالن ها به راحتی محاسبه می شود. این موضوع از اتلاف منابع مالی و عدم سازگاری دستگاه با محیط جلوگیری می نماید.

مشخصات موتوری و فنی دستگاه هم مورد حائز اهمیت دیگر است. توان موتوری و سیستم انتقال قدرت دو شاخصه مهم برای سلامت و کیفیت فنی لیفتراک هستند. سایر مشخصات تکنیکی دستگاه هم باید با توجه به اولویت خریدار بررسی شوند. ابعاد شاخ لیفتراک، نوع تایر، دکل، سیستم هیدرولیک و غیره از این مقوله هستند.

چرا لیفتراک سهند؟

دارا بودن دامنه وسیعی از تولیدات وزنی از جمله لیفتراک 1 الی 16 تن. برخی تنازهای سنگین نیز قابل تولید در بازه زمانی طولانی تر هستند. تنوع سوختی بسیار بالا نیز مزیت دیگری است.

اما گذشته از همه این موارد ابتدایی، عملکرد عالی و کیفیت دو مقوله خیلی مهم است. این دو موضوع به همراع دو فاکتور دیگر در لیفتراک سهند موجود است. خدمات و قطعات در دسترس آن دو مورد دیگر است.

لیفتراک ایرانی به دلیل تکیه برتوان داخلی راحت تر به خدمات دسترسی دارد. فروش به تعداد بالا در سراسر کشور هم رزومه و کارنامه قوی این برند است. همچنین فروش شرایطی با اقساط عالی و قیمت بسیار نازل شرایط بهتری را برای سهند میسر کرده است.

چطور این دستگاه را تهیه کنیم

مراجعه به خود شرکت سازنده در تبریز اولین راه موجود است. اما به منظور تسهیل در امر فروش و خدمات پس از آن، نمایندگی ها و عاملیت های سهند در سراسر کشور فعال هستند. لطفا جهت دریافت راهنمایی قبل از تهیه دستگاه، آن هم به صورت رایگان با ما تماس داشته باشید.

جهت آشنایی بیشتر با محصولات داخلی کلیک نمایید

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.