تایر لیفتراک یا لاستیک لیفتراک یکی از قطعات کاربردی و مهم این دستگاه است. این وسیله بر روی دستگاه های انبار داری که از خاصیت های خودرویی برخوردارند نصب می شود. هدف از استفاده از این کالا حرکت آسان و سریع و جذب ضربه است.

استفاده از این کالا قواعد خاصی دارد. شناسایی تایر مناسب و لاستیک لیفتراک مطلوب نیازمند دانش خاصی است. این آیتم ها قطعا در چندین مقاله بررسی می گردد.

لاستیک لیفتراک چیست؟

پوششی که به منظور حرکت بهینه و جذب ضریه بر روی رینگ ماشین ها از جمله خودرو و لیفتراک تعبیه شده است. نام اصلی آن تایر است اما به جهت ماهیت مواد اولیه به کار رفته در آن که از جنس لاستیک است به این نام شناخته می شود.

از ویژگی های بارز این کالا و قطعه می توان به چند مورد اشاره کرد. از جمله مشخصات تایر تماس دائمی آن با سطح زمین، انعطاف پذیری، انتقال و جذب ارتعاشات می باشد. لذا با این اوصاف انتخاب بهینه ترین نوع این قطعه به مصرف کنندگان توصیه می گردد.

لاستیک لیفتراک

اشاره شد که وجه تسمیه ای که این کالا را با این نام می شناشد مواد اولیه ای است که در ساخت آن به کار رفته است. لذا بیشتر این قطعه لیفتراک به نام لاستیک لیفتراک شناسایی می گردد.

انواع لاستیک لیفتراک

این قطعه دارای گروه بندی های متفاوتی است. هر یک از این دسته ها برای پاسخگویی به نیاز خاصی از مشتریان ایجاد شده اند.

تایر لیفتراک به دو دسته بادی و غیر بادی منقسم می شوند. دسته بندی مرتبط با نوع لاستیک بادی خود به دو گروه مجزا طبقه بندی می گردد. این دو گروه شامل لاستیک های تیپب دار یا بایاس و لاستیک های تیوبلس یا رادیال می شود.

دسته اصلی اولیه دیگر با نام لاستیک های غیر بادی بررسی می شود. این طبقه نیز دارای دسته بندی ثانویه دیگری نیز می باشد. این گروه بندی ثانویه شامل لاستیک توپر یا در اصطلاح Solid در یک سمت است. در طرف دیگر هم لاستیک پلی اوریتان که جزء اختراعات جدید است جای دارد.

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.