یکی از فنون جدید در بازاریابی و حفظ مشتریان قدیمی و وفادار در نظریات نوین این علم بازرگانی، ایجاد و گسترش نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش است. شرکت کوماتسو ژاپن نیز با مدیریت به روز و کار آمد خود قطعا از این فنون استفاده می نماید. به منظور فرآهم سازی بستر مناسب جهت ایجاد رضایت خاطر در مشتریان، نمایندگی لیفتراک کوماتسو در سراسر جهان گسترش یافته است.

به طور یقین می توان اظهار داشت که ایجاد چنین گستره وسیعی از خدمات اهداف متفاوتی را در نظر دارد. یکی از این آیتم ها سهولت دسترسی به بازار های محلی به جهت جذب مشتریان جدید و سهم بازار است. دیگر موارد این طرح دسترسی سریع تر مشتریان و صاحبان دستگاه به خدمات فنی و قطعات در کوتاه ترین زمان ممکن است. البته در کنار هزینه هایی که ایجاد نمایندگی برای برند ها ایجاد می نماید، مزیت های بی شماری نیز برای هر دو سمت معامله یعنی مشتری وکارخانه نیز دارد.

چرایی ایجاد نمایندگی لیفتراک کوماتسو

از آن جایی که برندینگ و کسب شهرت در این زمینه نیاز به زحمت، هزینه و تلاش مضاعف دارد، حفظ این نام و آوازه از ضروریات امر جلوه می نماید. لیفتراک کوماتسو ژاپن نیز از ان جایی که آوازه جهانی دارد با تکیه بر نمایندگی لیفتراک کوماتسو در نقاط مختلف گیتی، با ارائه خدمات مطلوب بر اساس قواعد مشخص و قطعات اصلی به دنبال حفظ و اشاعه نام این برند است.

نمایندگی های معتبر این تولید کننده ژاپنی از مشخصات خاصی بهره مند هستند. کسب شرایط نمایندگی معیار های خاص خود را نیز دارد. این شعبات در ابتدای امر وظیفه فروش لیفتراک کوماتسو را بر عهده دارند. انواع لیفتراک شامل تجهیزات دیزلی، گازی، دوگانه سوز، برقی در سبد محصولات این مجموعه ها قرار دارد. رده بندی های دیگری نیز از این وسایل به لطف گسترش تنوع نیاز و اهداف مصرف کننده نهایی تولید و از طریق شعب قابل تهیه می باشد. خدمات پس از فروش در مرحله بعدی اقدامات شعبات کوماتسو است.

مشاوره فروش را به عالی ترین شکل دریافت نمایید

با اوصاف مطرح شده برای کسب اهداف عالی فروش از فروشندگان منتخب و متبحر استفاده بعمل می آید. خریداران به خصوص آندسته از مشتریان که اطلاعات یا مشاوران امینی در اختیار ندارند بهترین بهره را از این خدمات نمایندگی ها می برند. شاید بپرسید چطور و چگونه؟ کارشناسان حرفه ای فروش اولین و مهم ترین وظیفه خود را در ارائه آگاهی لازم و اطلاعات به روز به مراجعان می دانند.

حتی اگر این موضوع به فروش دستگاه لیفتراک منتهی نشود. لذا تمامی آیتم های یک تحلیل و آنالیز فنی و محیطی با دریافت داده های مورد نیاز از مراجعان توسط کارشناسان صورت گرفته و مشاوره انجام می شود. مواردی نظیر محدودیت ارتفاع، ویژگی ها و حدود محیط از یک سو و موارد فنی نظیر توان موتوری، دکل، شاخک، سیستم انتقال قدرت از سوی دیگر در این تجزیه و تحلیل دخیل می شوند.

نمایندگی لیفتراک کوماتسو در ایران

برخی از مزیت ها و نکات کلیدی که استفاده از خدمات شعبات منتخب و معتبر کوماتسو برای مشتریان و صاحبان دستگا لیفتراک فرآهم می آورد بررسی شد. الیته این موضوع باز هم جای کنکاش و بررسی به صورت مجزا را دارد و قطعا این نوشتار را ادامه خواهیم داد. برای بررسی مطالبی که قبلا ارائه شده می توانید بر روی لینک زی کلیک نمایید:

قسمت اول مربوط به توضیحات بیان شده در خصوص نمایندگی لیفتراک کوماتسو

خدمات پس از فروش و نمایندگی لیفتراک کوماتسو

خرید لیفتراک کوماتسو از راه های معتبر و مجاز خدمات فرآوانی را برای مشتری به همراه دارد. پوشش خدماتی وسیع از جمله تعمیرات لیفتراک، تامین قطعات لیفتراک، آموزش راننده، سرویس های دوره ای و موارد دیگر برای مالکان دستگاه تدارک دیده شده است. حتی برخی از امکانات خدماتی به صورت رایگان دربازه زمانی مشخصی توزیع خواهند شد. البته بعد از پایان دوره زمانی خدمات، شرکت کوماتسو و نمایندگان آن در کنار مشتریان خود خواهند ماند. خدمات تعمیراتی و فنی، تهیه هر چه سریع تر قطعات به صورت تحویل آنی از انبار یا سفارش گذاری برا صاحبان دستگاه های این کارخانه لحاظ خواهد شد. چنان چه از جمله افرادی هستید که قصد لیفتراک صفر را دارید بهترین و بهینه ترین روش تهیه دستگاه. خرید از نمایندگی لیفتراک می باشد. جهت مشاوره با ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.