در خصوص چیستی تایر لیفتراک تا حدود زیادی در اینجا توضیح دادیم. البته در خصوص تقسیم بندی انواع لاستیک لیفتراک نیز توضیحاتی اجمالی بیان شد. اما چون این مقوله و طبقه بندی های آن نیاز به شفاف سازی بیشتری دارد، تصمیم گرفتیم که تیپ ها و انواع را بیشتر بررسی نماییم.

معمولا در زمان فروش لاستیک لیفتراک کارشناسان فروش باید از خریدار و مشتری سایز دقیق و نوع دقیق کالای درخواستی را سوال نمایند. این امر سبب می شود که خریداران نیز خواسته یا نا خواسته با این مفاهیم آشنایی پیدا کنند. در ادامه به تجزیه و تحلیل این موضوع خواهیم پرداخت.

انواع لاستیک لیفتراک و طبقه بندی آن

تایر های مورد استفاده در تجهیزات انبار داری به خصوص لیفتراک ها به دو دسته عمده تقسیم می شوند. این دو دسته عبارتند از تایر های بادی و تایر های غیر بادی. به ظاهر این طبقه بندی بسیار ساده می نماید. اما مصرف کنندگان این کالا باید توجه داشته باشند که با توجه به صنف کاری خود و شرایط محیطی اقدام به انتخاب لاستیک مناسب نمایند. این انتخاب به قدری مهم است که می تواند حتی در بعضی از مواقع، در صورت سهل انگاری سبب حادثه گردد.

لاستیک لیفتراک

برای مثال در صنایع مربوط به ذوب فلزات یا صنایعی که با ضایعات فلزی سر و کار دارند استفاده از لاستیک توپر لیفتراک که از نوع غیر بادی است توصیه می گردد. بهتر است از توضیحات مربوط به مباحث اولیه مطرح شده انواع لاستیک لیفتراک، دور نشویم. انواع بادی تایر های مورد اشاره به دو گروه دیگر تقسیم می شوند. این دو زیر گروه شامل انواع تیوب دار که به اصطلاح بایاس نیز نامیده می شوند و نیز انواع تیوبلس که تحت عنوان رادیال نیز معروف هستند، می باشد.

به بررسی دسته اول باز می گردیم. نوعی از تایر نیز ساخته و تولید می شود که به آن تایر غیر بادی گفته می شود. این محصول نیز دارای دو زیر مجموعه تولیدی تقسیم می شود. دو زیر گروه شامل لاستیک توپر یا Solid بوده و دیگری تایرهای تازه ابداع شده ای است به نام پلی اوریتان.

خرید لاستیک لیفتراک و مشاوره قبل از آن

مشخصاتی که بررسی شد عمومی تایر ها می باشد و به صورت خاص نیز برای دستگاه های صنعتی به خصوص لیفتراک کار آیی دارد. لازم است خریداران محترم قبل از تهیه لاستیک لیفتراک حتما با مشاوران امین صحبت نمایند. توجه داشته باشید که وضعیت محیط کاری و صنفی شما و مدت زمان استفاده از دستگاه و مهم تر از همه سایز لاستیک لیفتراک شما از عوامل مهم در پروسه مشاوره و خرید است. شما می توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمائی رایگان با کارشناسان ما مشورت نمایید. به عنایت به گستردگی داده ها و به روز شدن اطلاعات در خصوص کالا های گوناگون که تایر ها نیز جزئی از آن می باشد، این نوشته را با وظایف تایر ها ادامه خواهیم داد.

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.