در این مقاله تلاش خواهیم داشت علاوه بر تمامی صحبت های انجام شده در خصوص اخد لیست قیمت لیفتراک که مطرح شده است، به صورت تخصصی به قیمت لیفتراک صفر بپردازیم. با توجه به وجود دو مدل بازار برای انواع لیفتراک، که شامل دستگاه های صفر کیلومتر یا همان لیفتراک نو از یک طرف و لیفتراک های کارکرده از سوی دیگر است، پرداختن تخصصی به عوامل موثر در شناخت و تشخصی قیمت ضروری می نماید.  در بازار داخلی این دستگاه در میان قیمت لیفتراک های متفاوت، قیمت لیفتراک تویوتا از استعلام بالایی برخوردار است.

شاید بخشی از مولفه های موثر در تشخیص بهاء دستگاه ها بین هر دو بازار مشترک باشد. به این معنا که برخی ازشاخص ها مختص قیمت لیفتراک صفر است و برخی دیگر هم به صورت تخصصی مربوط به دستگاه ها و تجهیزات دست دوم است.  اما برخی از این مولفه های موثر برای هر دو گروه می تواند تاثیر گذار باشد.

چطور می توان از قیمت لیفتراک صفر آگاهی یافت؟

قدم اول در فرآیند خرید لیفتراک را می توان به احساس نیاز به دستگاه بر حسب ملزومات کاری عنوان داشت. پس از احساس التزام به تهیه دستگاه معمولا افراد شخصا و شرکت ها از طریق واحد های خرید تهیه اطلاعات مالی و فنی از تامین کنندگان که می تواند شامل طیف گسترده ای از شرکت ها و افراد باشد را در دستور کار دارند. بعد از این مراحل بررسی تخصصی و کارشناسی لیفتراک توسط کارشناسان فنی ضرورت می یابد.

اینکه دستگاه مد نظر چه وزنی از کالا را باید جا به جا نماید مشخص کننده تناژ لیفتراک است. موضوع بالا بری و ارتفاعی از انبار یا ماشین های حمل کالا یا وارد کننده مواد اولیه به خریدار اعلام می دارد که چه دکلی با چند مرحله باید در دستور کار باشد. قدرت موتور دستگاه و شرکت سازنده آن، سیستم هدرولیک و انتقال قدریت (گیربکس)، ابعاد دستگاه، طول شاخک و ضخامت آن و غیره همگی تجزیه و تحلیل می شوند.

قیمت لیفتراک صفر

در ادامه به بررسی انواع طرق کسب اطلاع از لیست قیمت لیفتراک صفر خواهیم پرداخت:

تولیدکنندگان لیفتراک

در زمینه هر دو لیفتراک داخلی و خارجی مشتریان با مراجعه به تولید کنندگان دستگاه ها امکان اخذ قیمت، بازدید حضوری و حتی تست عملکرد دستگاه ها را دارند. اما معمولا به دلیل بعد مسافت و یا وجو نمایندگان شرکت های تولید گر، این امکان برای محصولات وارداتی بسیار سخت میسر است.

نمایندگی لیفتراک

نمایندگی لیفتراک چه برای دستگاه تولید داخل و چه برای تجهیزات وارداتی، امکان اعلام قیمت دستگاه های صفر ار میسر می نمایند. همچنین امکان بازدید و ارائه سریع تر خدمات فروش و بعد از فروش را هم امکان پذیر می نماید.

عاملیت لیفتراک

عواملی که برای برخی تولید کنندگان و نمایندگی های لیفتراک در بازار فعالیت دارند امکان تهیه لیست قیمت کتبی و شفاهی را برای مشتریان فرآهم کرده اند.

فروشندگان نمایشگاهی

برخی افراد و نمایشگاه های خصوصی تجهیزات صنعتی با تهیه دستگاه ها به صورت خصوصی امکان فروش و اعلام قیمت را ایجاد نموده اند.

بدون دیدگاه

شما اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.